Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Személyre szabott kalóriaszámlálás, ha fogyni szeretnél

Személyre szabott kalóriaszámlálás, ha fogyni szeretnél
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Mennyi kalóriát kell elfogyasztanod, ha fogyni akarsz? Az alapvető tényállás az, hogy többet égess el, mint amennyit bejuttatsz. A megoldás viszont mégsem ennyire egyszerű.

Minden ember más, így mindenkinek más kalóriabevitel szükséges a fogyáshoz. Ez főként attól függ, hogy mennyi a BMR-ed, vagyis az alapvető metabolikus rátád. Ez a szám azt mutatja meg, hogy hány kalóriát égetsz el nyugalmi időszakban. Vagyis, hogy ha egész nap csak ágyban feküdnél, mennyi kalóriát égetnél el.


Ezzel a képlettel kiszámolhatod:

(10X a súlyod kg-ban) + (6,25 X a magasságod cm-ben) – (5X a korod években) – 161

Ez egy 65 kg-os, 175 cm magas, 25 éves nő esetében: 1457,75

Ez az eredmény azt jelenti, hogy ennyi kalóriára van szükséged az alapvető fizikai folyamatokhoz. Ha fogyni szeretnél, akkor sem szabad 1200 kcal alá menned, mert az már annyira lelassítja az anyagcserédet, hogy a szervezeted raktározó üzemmódba kapcsol, és ennek hízás lesz a vége. Viszont azt is bele kell kalkulálnod a dologba, hogy sportolsz, sétálsz, futsz a busz után, vagy bármi, ami plusz kalóriaégetést jelent.

Nos, amit még fontos tudnod, hogy fél kiló plusz, kb. 3500 kalóriát jelent, így ha hetente ennyit szeretnél fogyni, ennyivel kell lecsökkentened a kalóriabeviteledet. Ez napi 500 kcal-nak felel meg.

Olvasd el ezt is!

Így ezek alapján mindenki kikalkulálhatja magának,


<p>hogy hány kalóriát érdemes elfogyasztania napközben!</p>

Karácsonyi akciónk Joy 1 éves előfizetés (12 lapszám) 5.940 Ft helyett 50% kedvezménnyel 2.970 Ft

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!