Horoszkóp
Tudatos élet
Lélek
Divat
Szépség
Sztárok

Fitteskedjünk témájú cikkek

Kép

HIIT edzést végzel, vagy csak most ismerkedsz vele? Ne kövesd el a legnagyobb hibákat!

A magas intenzitású interval tréning az egyik leghatékonyabb edzésmódszer, ha zsírt égetnél és formálódni is szeretnél, ám nagy a hibalehetőség is. A szakértők szerint a következő bakikat követi el a legtöbb HIIT-rajongó! A Runner's World írása.

Kép

Mark Wahlberg 49 éves testével bizonyítja, hogy megéri minden edzőteremben töltött perc

Brutáljó formában van Mark Wahlberg! Na nem mintha ez nem így lett volna az elmúlt évtizedekben, de rajta valahogy az idő múlása meg sem látszik!

Kép

Egyél sok fügét, mert csodafinom és rengeteg jótékony hatása van!

Runner's World írása: A füge a nyár második felének egyik legfantasztikusabb gyümölcse, ám itthon lehetne még sokkal népszerűbb is. A következők miatt kellene gyakran enned!

Kép

5 bevált módszer, hogy a nyaralás alatt is tudj fogyni

A nyaralás az egyik legveszélyesebb tényező az alakodra nézve. De csak, ha nem figyelsz oda!

Kép

Hogyan hullámzik a hangulat gyomorszűkítő műtét után?

Éva Magazin írása: Karcsúvá leszek a csőgyomor műtét segítségével, amin túlestem – miért vacak a kedvem mégis? Chips, csoki, sütemény – eddig ezt használtam, ha rossz volt a kedvem. És a dolog működött, hiszen mindegyik emeli a szerotoninszintet. Most viszont nem ehetek süteményt, nápolyit, mert a csőgyomor műtét utáni étkezés első heteiben még csak folyékony/pépes étrenden vagyok. Oké, a csoki beleférne a pépesbe, mert a szájban elolvad… De akkor is kibírom nélküle!

Kép

Időszakos böjtölés Keto-módban: kombinálhatom a két legnépszerűbb diétás módszert?

Az utóbbi évek legelterjedtebb fogyókúrás módszerei között az élen jár a keto és az időszakos böjtölés, vagyis az intermittent fasting. Felmerül a kérdés, mi történik, ha a kettőt kombinálom - és érdemes -e egyáltalán? A Runner's World magazin írása.

Kép

A fogyás először fejben dől el: ha leadnál pár kilót, készülj rá FEJBEN is!

Elhatároztad, hogy leadnál pár kilót, és már egy ideje a netet bújod a tökéletes diétát és edzésmódszert kutatva? Nagyon fontos a sport és az átgondolt étkezés, ám mindenekelőtt fejben érdemes rákészülnöd a fogyásra!

Kép

A 10 legalacsonyabb szénhidráttartalmú zöldség, ami telis tele van tápanyaggal

A zöldségek elemi fontosságúak az egészségesen étkezők számára, de akkor is kihagyhatatlanok, ha szeretnél leadni néhány kilót. Mutatjuk is, melyeket lenne érdemes minél gyakrabban enni az alacsony szénhidráttartalom miatt! A Runner's World írása.

Kép

A fogyás először fejben dől el: ha leadnál pár kilót, készülj rá FEJBEN is!

Elhatároztad, hogy leadnál pár kilót, és már egy ideje a netet bújod a tökéletes diétát és edzésmódszert kutatva? Nagyon fontos a sport és az átgondolt étkezés, ám mindenekelőtt fejben érdemes rákészülnöd a fogyásra!

Kép

A 10 legalacsonyabb szénhidráttartalmú zöldség, ami telis tele van tápanyaggal

A zöldségek elemi fontosságúak az egészségesen étkezők számára, de akkor is kihagyhatatlanok, ha szeretnél leadni néhány kilót. Mutatjuk is, melyeket lenne érdemes minél gyakrabban enni az alacsony szénhidráttartalom miatt! A Runner's World írása.

Kép

Egy újabb függőség, amire csak legyintünk: túlzásba lehet vinni a sportolást?

Vajon rá lehet annyira kattanni a sportra, hogy az már túl sok legyen? És ha igen, mit tehetsz ellene?

Kép

Leadnál pár kilót viszonylag gyorsan? 3 tudományos módszer, amik segítenek, anélkül, hogy gondot okoznának

Előre szólunk: szó sem lesz tarthatatlan, önsanyargató diétákról, lénapokról és különféle igen veszélyes módszerekről. Villámgyorsan fogyni szigorúan tilos, ám van 3 dolog, amiket ha betartasz, leadhatsz pár kilót viszonylag rövid idő alatt.

Kép

A görögdinnye segít a fogyásban, de erre nagyon figyelj!

Imádjuk a dinnyeszezont, pláne a görögdinnyét, mert istenien hűsít, hidratál, és még ezer jótékony hatása van. Viszont igen édes, így felmerül a kérdés: hogyan, milyen módon iktassa be az étrendjébe, aki fogyni szeretne?

Kép

Végre belevágsz a rendszeres nyújtásba? Mutatjuk, mennyi lenne az ideális, ha tényleg komolyan veszed

A rendszeres nyújtásnak fantasztikus hatásai vannak, de mennyi lenne belőle az ideális? Lehet egyáltalán túlzásba vinni a streching órákat?

Kép

Rengeteget edzettem, mégis feljött pár "karaténkiló" - elárulom, hogy szabadultam meg a feleslegtől

A karaténra, az otthonlétre mindenki másként reagált, az azonban nem kérdés, hogy lelkileg hatalmas próbatétel volt ez az időszak. Ilyen esetekben pedig sokaknál a túl sok evés jelenti a mentsvárat, ami egy idő után bizony komoly következményekkel jár... A Runner's World magazin írása.

Kép

6 kérdés, amit tegyél fel magadnak, ha egy hosszabb kihagyás után ismét erősíteni kezdesz

A pandémia vagy a nyári szünet miatt jó ideje nem mentél a konditerem közelébe, ám most úgy érzed, újra eljött az idő? 3 szakértő mondja el, mikre figyelj, ha sérülésmentesen és hatékonyan szeretnéd bonyolítani a nagy visszatérést! A Runner's World magazin írása.

Kép

4 Pilates-gyakorlat, amik felérnek akár egy kőkemény kardióedzéssel is

Sokan - természetesen tévesen - máig hiszik, hogy a jóga, a Pilates csak a matracon ommozgatásról és némi gerincgördülésről szól. Pedig dehogy: mutatunk 4 Pilates-gyakorlatot, amiket megfelelően elvégezve alaposan lefáradsz majd! A Runner's World magazin írása.

Kép

Khloe Kardashian tudja, hogyan és hol készül a bomba bikinialak

A sikeres edzés a következetességnél, a kitartásnál kezdődik: jól tudja ezt Khloe Kardashian, aki kőkeményen odateszi magát, már reggel 5:28-kor is!

Kép

A tökéletes, elektrolitokban gazdag smoothie, ami ideális egy kiadós nyári edzés után

Ha melegben edzel, az izzadás mértéke is drasztikusan megnő, ezért a folyadékpótlás mellett a sók és ásványi anyagok pótlására extra szükség van. A következő turmix tökéletes választás, mert elektrolitokban kifejezetten gazdag!

Kép

Szabó Zsófi: Nagyon motivált vagyok most!

Pár nap múlva ismét félmaratont fut Szabó Zsófi, az RTL Klub Reggeli népszerű műsorvezetője, aki nem tagadja, a karatén indította el újra a futás útján. Pár hét alatt hatalmasat fejlődött a kisgyermekes édesanya - többek között erről is mesélt a Runner’s World-nek.

Kép

Erősítsd a térd körüli izmokat, és nem bánod meg!

A nem futók legtöbbször a térdsérüléseket és a futást összekapcsolják, pedig a kettő nem feltétlenül jár együtt. Tény, hogy a futók jobban ki vannak téve a térproblémáknak, mint az átlagemberek, ám ha betartod a szabályokat, semmi baja nem lesz a térdednek a futóedzésektől! A Runner's World magazin írása.

Kép

Megérkezett a cukkiniszezon - ugye te is sokat eszel belőle? Nagyon kellene!

A legjobb, ha amikor csak teheted, hazai idényzöldségeket és gyümölcsöket fogyasztasz. A cukkininek millió arca van: eheted nyersen, salátaként, csinálhatsz belőle tésztát, grillezheted, töltheted, kisütheted, használhatod akár süteményekbe is. A lényeg, hogy edd most minél gyakrabban - soroljuk is az érveket mellette!

Kép

Zsírt égetnél a futópadon? Az erősítés a cél? 4 futópados edzésterv, amit imádni fogsz

Lehet, hogy monoton, lehet, hogy kibírhatatlan a természet közelsége nélkül, de a futópados edzés akkos is hatékony. Határozd meg, mi a célod vele, és variáld az edzésterveket!

Kép

Nem tudsz keresztezett lábakkal ülni? Ezt üzeni a tested!

Ami gyerekként még a legkényelmesebb póz volt, az felnőttként maga lehet a pokol.

Kép

8 étel és ital, aminek meglepően magas a cukortartalma

Ha próbálsz egészségesen étkezni, akkor biztosan tudod, hogy a cukorbevitel az egyik, amire nagyon oda kell figyelni. Cukor pedig nem csak az édességekben van - számos étel és ital tartalmaz bőségesen cukrot vagy édesítőt, olyanok is, amikről talán nem is gondolnád. A Runner's World magazin írása.

Kép

Lángos, grillezés, fagyitenger: 4 tanács a dietetikustól, amiket ha betartasz, nem zárod pluszkilókkal a nyarat

Egész évben próbálsz figyelni az étkezésedre, és tényleg rendszeresen mozogsz, ám nyáron valahogy mindig szétcsúsznak a dolgok, és szeptemberben ismét kőkemény küzdés visszazökkenni? Fogadd meg a dietetikus 4 tanácsát! A Runner's World magazin írása.

Kép

Fogysz, de véletlenül se a hasadról, pedig az a célod? Tehetsz ellene!

Hiába érzed azt, hogy lement pár kiló, a hasad sehogy sem akar laposabb, tónusosabb lenni? Nagyon sok múlik a genetikán, a testalkaton, ám van pár dolog, amit te is megtehetsz azért, hogy a megfelelő helyekről tűnjenek el a zsírpárnák! A Runner's World írása.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem