A nap cikke

Már ennyi év eltelt? A Született feleségek Juanita Solisa gyönyörű tinivé cseperedett, és így szexiskedik!

Meglepő a változás!

Még több olvasnivaló

Ezt gondolják a férfiak valójában a push up melltartókról

Itt a válasz a Harry Potter-történetek egyik legidegesítőbb rejtélyére!

A legújabb szépségőrület a kaviárszáj

12 híresség, akik alacsonyabbak, mint ahogy azt gondoltad volna

A legnagyobb higiéniás bakik, amiket a konyhádban elkövethetsz

Mennyire vagy független egy kapcsolatban? Ebből a tesztből kiderül!

A legjobb Sandra Bullock-filmek, amiket sosem lehet elégszer megnézni!

Cukiságriadó!! Ilyen, amikor Harper Beckhamnek leesik, hogy az édesanyja egy igazi Spice Girl volt

Bennfentes bikini alak tippek – lendülj formába egy profi segítségével!

Bennfentes bikini alak tippek – lendülj formába egy profi segítségével!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Egy igazi profi hívtunk segítségül, hogy elárulja neked, hogyan hozhatod magad a lehető legjobb formába a strandszezonra!

Ha valakire számíthatsz ebben a kérdésben, az Kiss Virág Arnold Classic győztes bikini fitnesz versenyző! Virág a rengeteg edzés mellett végzős joghallgató, és éppen a záróvizsgáira készül, de rengeteg fitnesz rendezvényen is részt vesz a BiotechUSA-t képviselve. Kifaggattuk a legjobb tippjeiről:

Kép

Mi az a trükk, amit bevetsz, ha gyorsan kell formába lendülnöd, és ami minden lány számára hasznos lehet?

Három trükköt szoktam bevetni, akkor, amikor pl. 1 hét alatt kell egy fotózásra vagy egy kiállításra formába jönnöm:

  1. Csökkentem a napi szénhidrátmennyiségem.
  2. Odafigyelek, hogy milyen zöldségeket fogyasztok: elhagyom azokat, aminek a szénhidráttartalma magasabb. Ami nekem bevált: spárga, cukkini, uborka, brokkoli, jégsaláta és spenót
  3. Ahhoz, hogy picit szálkásabb legyen a testem, csalánteát szoktam fogyasztani, ami segítségével megszabadulok a felesleges víztől.

Szerinted melyik az a testrész, amit a legnehezebb formálni, és mi a leghatásosabb gyakorlat rá?

Hasizom! Rengeteg üzenetet kapok azzal kapcsolatban, hogy bármit is csinálnak: nem lett kockás, lapos és zsírpárna fedi a hasfalat. Helyes és tudatos táplálkozás mellett végezzünk minimum heti 3x hasizom gyakorlatokat, melyek hatékonyságát fokozhatjuk táplálék-kiegészítőkkel, pl. diétát támogató, l-karnitin tartalmú készítményekkel. Válasszunk ki minden alkalommal 2 gyakorlatot, egyikkel a felső hasizmokat; a másikkal pedig az alsó hasizmokat dolgoztassuk meg! Pl: Felülés római padon és lábemelés egyenes padon 4x15-ször.
TIPP: Ne végezzünk gyakorlatokat az oldalsó hasizomra, mert a derekunk bevastagodhat!

Olvasd el ezt is!

Melyik a kedvenc gyakorlatod, és miért?

Egyértelműen a guggolás! Ki ne szeretne kerek, formás popsit? Ennek eléréséhez pedig elengedhetetlen ez az alapgyakorlat, ami sokféleképpen kombinálható, így kezdőktől-haladókig mindenkinek ajánlom! Az edzőmnek, Berkes Lászlónak köszönhetően a nagy kedvencem a Sissy-guggolás lett, amit minden lábedzésbe belecsempész.

Sissy-guggolás helyesen:

Álljunk be a Sissy-guggoló talpazatba, úgy, hogy az alsó lábszár nekifeszüljön a párnának. Guggoljunk le lassan, egyenes – de minimálisan megdöntött – törzzsel, addig, míg a combok vízszintes helyzet alá nem kerülnek. Ha elértük az alsó holtpontot, akkor a combfeszítőt megfeszítve, egy dinamikusabb mozdulattal álljunk fel.

Hogyan néz ki egy átlagos napi menüd, amikor épp nem készülsz versenyre, de azért próbálod megtartani a formádat?

Soha nem kalóriát számolgatok, hanem a napi szénhidrátmennyiségre figyelek.

Reggeli: Zabkása bogyós gyümölcsökkel és kávé, vagy tojás, rozskenyér és zöldségek
Tízórai: alma és maréknyi mandula/mogyoró vagy smoothie
Ebéd: Pulykamell különböző módon bepácolva, spenóttal/spárgával/cukkinivel/répával/édesburgonyával és kuszkusszal
Uzsonna: tojás zöldséggel vagy edzés után Iso Whey Zero fehérjeturmix, és aminosavak: BCAA, Glutamine
Vacsora: saláta fehér húsú hallal/lazaccal vagy pulykamellel

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A fogyás tízparancsolata

Mit tanácsolnál azoknak a lányoknak, akik a bikiniszezon előtt szeretnének még jobban formába lendülni?

Elsősorban az étkezésre kell nagyon ügyelni, próbáljunk meg minél egészségesebben és tudatosabban enni. Ebben az időszakban ne fogyaszd a következőket: fehérliszt és termékei, kukorica, burgonya, cukor és ami cukrot tartalmaz, üdítők, feldolgozott élelmiszerek (májkrém, konzervek, virsli, felvágottak), panír és „diétás” kekszek vagy sütemények. Amiből sokat kellene: fehér húsok (csirkemell, pulykamell, sovány halak), zöldségek párolva/nyersen/ csőben sütve, saláta szószok nélkül, gyümölcsök, burgonya helyett édesburgonya, rizs, kuszkusz, hajdina, zab, rozskenyér. A sütéshez olíva- vagy kókuszolajat használj. A helyes étkezés mellett azonban mindenképpen szükség van rendszeres mozgásra is, és itt is igaz, hogy ezek hatékonyságát fokozhatjuk táplálék-kiegészítőkkel.

Mi a kedvenc büntetlen édességed?

A protein palacsinta…megunhatatlan, egyszerűen imádom! A második kedvencem pedig a kuszkusz édesen elkészítve szigorúan cukor nélkül.

Ez lenne a tökéletes állás számodra a csillagjegyed szerint

Lehet, hogy fel kellene mondanod? Most kiderül!

Mikor vigyük magunkkal a kutyát nyaralni és mikor ne?

Szerencsére külföldön és Magyarországon is egyre több a kutyabarát szálloda és szállásadó hely , csakúgy mint az éttermek, bárok, strandok. A legtöbb gazdi ennek persze nagyon örül, de egy nyaralás tervezésekor felmerül a kérdés: mi a jobb a kutyának? Ha visszük magunkkal, hosszú autóútra, városnéző túrákra? Esetleg hosszabb időre egyedül kell hagynunk egy számára idegen szálláson, amíg mi olyan helyen vagyunk, ahova ő nem jöhet?

5 hasznos tanács, amit mindenkinek ismernie kell, aki gyakran utazik

A nyaralás még sosem volt ilyen könnyű - kövesd tanácsainkat és élvezd a felhőtlen kikapcsolódást.

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!