A nap cikke

Még Vilmos herceg sem tudta levenni róla a szemét: rég festett ilyen káprázatosan Katalin hercegné!

Katalin hercegnétől már megszokhattuk, hogy mindig nagyon csinos, ám néha olyan jól választ, hogy tényleg leesik az állunk. Ez történt az ascoti derbi nyitónapján is!

Még több olvasnivaló

Így használd a mágikus önbarnítót: 10 pofonegyszerű hack, ha csokibarna sellőként vonulnál a Balcsi partján

Ezek a jelek bizonyítják, hogy elkezdtél továbblépni az exeden

7 titkos dolog, amit te is csinálsz, amikor egyedül vagy otthon

6 nyári filmes szerelem, amitől te is azonnal akarsz egy forró kalandot!

Ilyen esküvőt még biztos, hogy nem láttál: 250 milliós ruhában ment férjhez a dúsgazdag örökösnő, a lagzi pedig még Katalinékét is lepipálja!

Ez most komoly? Itt vannak a modern Ken babák, férfi konttyal!

Imádod a sült krumplit, és eszed, amikor csak lehet? Lehet, hogy veszélyben van az életed!

Előtt-utána: Kaley Cuoco már nem szőke többé

5 betegség-megelőző ételcsoport, amiből neked is enned kell

Europress
5 betegség-megelőző ételcsoport, amiből neked is enned kell
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Védenek a szívproblémák, a cukorbetegség és bizonyos rákfajták ellen.

1. Leveles zöldségek

Igazi tápanyagbombák. Olyan vegyületeket tartalmaznak, amik védik az ereket, illetve segítenek kiegyensúlyozni a vércukorszintet. Egyél annyi salátát, spenótot, rukkolát és társaikat, amennyit csak bírsz, hiszen tele vannak folsavval plusz kalciummal, ráadásul egy kis omega-3 is található bennük!

Kép
forrás: Europress

2. Hüvelyesek

A babfélék és a többiek a legegészségesebb szénhidrátforrások közé tartoznak, továbbá fehérje-alternatívát jelentenek a vegetáriánusoknak. Lassan szívódnak fel, ezért jót tesznek a vércukorszintnek, oldódó rosttartalmuk csökkenti a HDL koleszterint és a trigliceridet, zsírsavaik pedig hatékonyak a vastagbélrák megelőzésére.

Kép
forrás: Europress
Olvasd el ezt is!

3. Hagymafélék

Vörös-, lila-, póré-, új-, snidling… Válassz közülük bátran, hiszen az eddig felsorolt előnyökön kívül még az immunrendszerrel is csodát tesznek! Mérhetően mérsékelik az emésztőrendszeri rákbetegségek veszélyét, mivel segítenek a méregtelenítő folyamatokban és gátolják a rosszindulatú sejtszaporulatot.

Kép
forrás: Europress

4. Gombák

Akármelyik fajta mellett döntesz, helyesen teszed – persze, ha nem pont valamelyik mérgezőn akad meg a szemed. Még gyulladáscsökkentő és DNS-védő fajta is van közöttük. Aromatáz-gátló hatásuknak köszönhetően korlátozzák az ösztrogéntermelést, védelmet nyújtva ezáltal egyes mellrákfajták ellen.

Kép
forrás: Europress

5. Bogyós gyümölcsök

Biztos hallottad már, hogy az eper, a málna, az áfonya és rokonaik a szuperételek közé tartoznak. Hemzsegnek az antioxidánsoktól – köztük a flavonoidoktól –, valamint a vitaminoktól. Ezek még a szervezet saját antioxidáns-termelését is elősegítik, ami jelentős szívvédő és rákmegelőző hatást jelent, sőt még az idegrendszeri motoros koordinációnak és a memóriának is jót tesz.

Kép
forrás: Europress

Ugye, te is szereted őket?

Olvasd el ezt is!
A showbiznisz történetének 15 legdurvább színpadi esése

Na, így kell egy hatalmas esés után talpra állni!

Hihetetlen, milyen jelzőkkel illették Karlie Klosst egy meghallgatáson

Ma már az egyik leghíresebb modell, de nem is olyan régen meglepő jelzőkkel illették.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!