Horoszkóp
Tudatos élet
Lélek
Divat
Szépség
Sztárok

Táplálkozás témájú cikkek

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért! A Runner's World magazin írása.

Kép

A karfiol egy igazi szuperzöldség, rengeteg jótékony hatással!

Runner's World írása: Telis-tele van tápanyagokkal, sokféleképp felhasználható, és rengeteg jótékony hatása van, amik miatt érdemes rendszeresen fogyasztani.

Kép

8 étel és ital, amit tiltólistára kellene tenned, ha cukorbeteg vagy

A 2-es tipusú cukorbetegség, vagyis a diabétesz krónikus betegség, világszerte sokmillió embert érint. A rossz táplálkozási szokások miatt a fiatalok körében is egyre gyakoribb - és nagyon komolyan kell venni. A Runner's World írása.

Kép

Párold, süsd, szeresd - egyél sokkal több zöldbabot!

Nem "divatos" élelmiszer, ám annál hasznosabb a zöldbab, aminek az őszi fogások között is ott lenne a helye. A Runner's World írása.

Kép

Miért is kellene minden futónak diót ennie? Máris eláruljuk!

A magféleségek zöme rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, ráadásul nagy előnyük még, hogy az elkészítéssel sem kell bíbelődni. Kivéve, ha pirítva ennéd - ami a diónak kifejezetten jót tesz! A Runner's World írása.

Kép

Kávé vagy zöld tea? Egy dietetikus elárulta, melyiket és hogyan kéne fogyasztanod

Örök kérdés, hogy melyik a jobb, és miben. Most végre itt vannak a válaszok!

Kép

A legjobb fermentált ételek a jobb emésztésért

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, nagyon fontos, hogy ne csak a kalóriákat nézd, a szénhidrát-zsír-fehérjetartalmat, de olyan ételeket is fogyassz, amik tényleg jó hatással vannak a bélrendszerre! A Runner's World írása.

Kép

Napi 3 szem datolya különleges hatással van a testedre

Ezzel a gyümölccsel többnyire szárított formában találkozunk, ha pedig nem etted eddig állandó jelleggel, mostantól biztosan fogod!

Kép

A legjobb fermentált ételek a jobb emésztésért

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, nagyon fontos, hogy ne csak a kalóriákat nézd, a szénhidrát-zsír-fehérjetartalmat, de olyan ételeket is fogyassz, amik tényleg jó hatással vannak a bélrendszerre! A Runner's World írása.

Kép

Napi 3 szem datolya különleges hatással van a testedre

Ezzel a gyümölccsel többnyire szárított formában találkozunk, ha pedig nem etted eddig állandó jelleggel, mostantól biztosan fogod!

Kép

Őszi zöldségek, amik különösen jól jönnek egy kemény edzésnapon

Nem lehet elégszer elmondani, mennyire fontos az idényzöldségek és gyümölcsök fogyasztása - ősszel pedig különösen sok lehetőség van finom, tápanyagdús szezonális zöldségekből! A Runner's World magazin írása.

Kép

Fény derült rá, melyik tejjel teszel a legjobbat a bolygónak

Meglepő, hogy mekkora a különbség, nem?

Kép

A csodálatos petrezselyem: mehet salátába, zöld turmixba, szószokba - lehetőleg minél többször

A petrezselyem az egyik legnépszerűbb fűszernövény itthon, ám még így is sokkal kevesebbet használjuk, mint kellene - pedig rengeteg szuper hatása van, amiket érdemes kiaknázni!

Kép

Ha te is gyakran raksz csirkét a fagyasztóba, az alábbi infókat muszáj tudnod

Látszólag úgy tűnhet, a fagyasztóban tárolt csirkemell sosem megy tönkre, de valójában nagy odafigyelést igényel!

Kép

Magas a vérnyomásod? Az alábbi ételeket kellene sokkal gyakrabban enned!

A szívbetegségek elkerüléséhez a magas vérnyomás az a kockázati tényező, amit az összes közül a legkönnyebb orvosolni. A megfelelő étkezéssel sokat segíthetsz!

Kép

Ha eddig nem tetted, most tényleg kattanj rá az édesburgonyára!

Az édesburgonya télen-nyáron remek ötlet: szuper köretféle, de önmagában is megállja a helyét, tápnyagdús, az íze pedig fantasztikus. Iktassd be az étrendedbe! A Runner's World írása.

Kép

4 egészséges étel, amiből ha sokat eszel, rosszul jársz

Vannak olyan ételek, amikről mindenki tudja, hogy egészségesek, ezért próbálunk sokat enni belőlük. De a lényeg a mértékletesség, hiszen túl sok még ezekből is kárt okozhat!

Kép

Mikor egyek utoljára a nap végén, ha tényleg fogyni szeretnék?

A korai vacsora nagyon hasznos, ha leadnál néhány kilót, ám nem mindenkinél tartható - hiszen mindannyian másként működünk. De lássuk, kinek mi az ideális "utolsó időpont" az étkezésre! A Runner's World magazin írása.

Kép

Új szerelmem, a tápióka: 5 ok, amiért ideje rákattanni!

Tápláló, laktató, mégis egészséges édességre vágysz, ami pillanatok alatt elkészül? A tápiókapuding épp ilyen, ráadásul isteni finom is. De vigyázz, túl könnyű rákattanni!

Kép

De most tényleg: mennyi vizet kéne innom?

Napi két liter? Napi négy liter? Minél több, annál jobb? Hidratáljak ész nélkül? Valaki mondja már meg, mennyi vizet kellene innom! Az Éva magazin.

Kép

5 étel, ami sokat segít az újratöltésben egy kőkemény HIIT edzés után

A gyakori edzés, pláne az intenzívebb mozgásformák kivitelezhetetlenek a megfelelő energialöket nélkül hosszú távon. Ám az sem mindegy, milyen tápanyagokat viszel be a sportolást követően!

Kép

A szilva nagyon jót tesz a csontoknak, de nem csak emiatt kellene minden futónak ennie!

Itt a szilvaszezon, ezt pedig nem árt kihasználni! Próbáld beiktatni a friss szilvát a napi menüdbe: szuper nassolnivaló, de köretként, húsok mellé is kiváló. A maradékot tedd el télire - megéri, pláne a következő szuper hatások miatt! A Runner's World magazin írása.

Kép

Cseréld le a mogyorót pekándióra - csodás hatásai lesznek!

A natúr magféleségek fantasztikus nassolnivalók, tele vannak vitaminokkal, jó zsírokkal, ásványi anyagokkal. Ám érdemes ezekből is többfélét fogyasztani! A Runner's World írása.

Kép

Néha egy kis igazi cukor, vagy minden nap édesítőszerek? A szakértő elmondja, mi a jobb döntés

A cukor igazi ősellenség - halljuk évek óta. Ma már ezernyi altermatíva áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy édesebbé tegyük az ételeinket, és szép számmal használjuk is őket. De tényleg ez a jó döntés? A Runner's World magazin írása.

Kép

Egy szuper lifehack, hogy ezerszer tovább frissek maradjanak a gyümölcsök és a zöldségek a hűtőben

Megveszed a zöldségeket, gyümölcsöket a zöldségesnél vagy egy szupermarketben, bedobod őket a hűtőbe vagy a kamrába, majd mérges vagy, hogy pár nap után már nincsenek épp csúcsformában? Próbáld ki a következő trükköt!

Kép

Igazi zabkásafüggő vagy? Készítsd el az abszolút tökéletes verzót!

Egyszerű, gyors, szuperjól variálható és remek szénhidráttöltés gyanánt: a zabkása igazi csúcsreggeli, de tudod pontosan, mennyi kalóriát viszel be vele, és hogy lenne érdemes elkészíteni? A Runner's World írása.

Kép

10 étel, amit minden 40 feletti nőnek ennie kellene

Az évek múlásával a szervezet is változik: egy idő után az anyagcsere lassulni kezd, és kiemeltebben kell figyelni péládul a csontok egészségére és az agyműködésre. A helyes táplálkozás ezen rengeteget segít! A Runner's World magazin írása.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem