Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Mennyit kell mozognod, hogy lefogyj? 5 edző elárulja a titkot

Mennyit kell mozognod, hogy lefogyj? 5 edző elárulja a titkot
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Elég napi 30 perc séta, vagy sokat kell izzadni?

1. „Heti 3 óra.”

Justin Maguire, a FE Gym alapítója szerint inkább heti, mintsem napi mennyiségben kell gondolkodnod. Zsírveszteség szempontjából heti 3 órát tart ideálisnak, illetve azt javasolja, hogy intervallum tréningnél feleannyi ideig tartson a pihenő, mint egy sorozat.


2. „Heti háromszor 18 perc.”

Matt Hodges, az MPH Method megalkotója heti 3 intervallum edzést ajánl. hozzáteszi azonban, hogy mindenkinek más a teste, s elsősorban zsírveszteségre kell törekedni, nem pedig a kilók számának csökkentésére. A megerőltető kardiót véli a legcélravezetőbbnek.


3. „Heti négyszer 25 perc.”

Lloyd Bridger, az LDN Muscle személyi edzője heti 4 alkalommal tart intervallum edzést a klienseinek, mégpedig 10-20 másodperces etapokban. Azt mondja, nem érdemes törekedni heti fél kilónál gyorsabb fogyásra.

Olvasd el ezt is!


4. „Heti 3 óra kombinált edzés.”

Anya Lahiri, a Barry’s Bootcamp vezető edzője félóra kardiót és félóra erőedzést javasol hetente legalább három alkalommal. Szerinte is fontos, hogy ne a súlyodat tartsd a legfontosabbnak, hanem inkább a tükröt figyeld.


5. „Heti 1-3 félórás program.”

Chris Hall, a Hall Training Systems megálmodója a 30 perces intervallum edzésekben hisz. hisz benne, hogy ez a módszer segít fenntartani a motivációt, és könnyű következetesen betartani.


Te mennyit szoktál mozogni?

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!