A nap cikke

Végre kiderült az igazság: ezért maradt el Berki Krisztián és Pamela esküvője!

Meglepő magyarázatot adott a történtekre Berki Krisztián.

Még több olvasnivaló

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Gal Gadot a hétköznapokban is Csodanő! Nagyon édes dolgot tett egy fiatal rajongójával

Egyre nagyobb a baj? Aggasztó hírek kaptak szárnyra Beckhamék házasságáról

Milyen fess 4 éves! György herceg szülinapi portréjától nem lehet nem elolvadni

9 életlecke, amiről sokan azt kívánják, bárcsak megtanulhatták volna korábban

10 dolog, amit csak azok érthetnek, akik világ életükben belenyúltak a frissen festett körömlakkjukba

Látnod kell: Ez 2017 kedvenc ruhája!

8 nő elárulja, hogy mi volt az a bók, ami megváltoztatta az életét

Ezeket az ételeket és italokat kerüld el, mielőtt strandra mész!

Europress
Ezeket az ételeket és italokat kerüld el, mielőtt strandra mész!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Last minute tippek a lapos hasért.

Akár lelkiismeretesen végigedzetted a tavaszt, akár csak a nyár közepén ocsúdtál arra, hogy itt a bikiniszezon, a haspuffadás ígyis-úgyis érinthet. Szerencsére azonban nagyrészt az előző nap fogyasztott ételeken múlik a dolog, listánk segítségével elkerülheted a lapos has legnagyobb ellenségeit!

1. Szénsavas üdítők

Ezektől az italoktól levegővel telnek meg a beleid, amitől nagyobbnak tűnik a hasad, ráadásul általában még sok cukrot is tartalmaznak, barátkozz össze a citromos szénsavmentes vízzel!

2. Sós ételek

A só megköti a vizet, ráadásul puffasztó hatású is, mindenképp fogd vissza az adagolását a megelőző napon.

3. Cukros ételek és szénhidrátok

A test képes 5-700 gramm szénhidrátot is felhalmozni glikogén formájában, ezek egy része a májban raktározódik, de a legtöbb az izmokban, és minden grammhoz elraktároz még 3 grammnyi vizet is. Ha pedig több cukrot és szénhidrátot eszel, még többet raktároz el, ami a vízzel együtt már a mérlegen is kimutatható, nem beszélve a kellemetlen, puffadt érzésről. Ne iktasd ki teljesen a szénhidrátot, csak válassz közülük egészségesebbet és csökkentsd az adagot. Az étkezéseid sokkal nagyobb részben szóljanak a zöldségekről és a zsírszegény fehérjékről, mint a szénhidrátról.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezeket edd narancsbőr ellen

4. Néhány puffasztó hatású zöldség és gyümölcs

Hiába egészségesek egyébként, a strandra lépést megelőző 24 órában jobb, ha nem fogyasztasz brokkolit, káposztát, karfiolt, almát, uborkát, hagymát, kelbimbót, zellert, és babot, mert puffasztanak. Válassz helyettük répát, cukkinit, sárgadinnyét, szőlőt, banánt, bogyósgyümölcsöt vagy kaliforniai paprikát.

5. Alkohol

Sajnos attól, hogy dehidratál, még okozhat vízvisszatartást is a szervezetben, amitől puffadtnak tűnhetsz.

+1 Rágózás

Bizony, ez a közkedvelt nassolás elleni trükk is tiltólistás, ha másnap bikiniben akarod a legjobb formádat mutatni, rengeteg levegőt nyelsz le vele ugyanis, amitől nagyobbnak fog tűnni a hasad.

Egyél a strand előtt könnyű olívaolajos salátát, grillezett húst, rántottát, barna rizst, tofut vagy spárgát, hogy a lehető leglaposabb hasadat mutasd! (De az sem árt, ha csomagolsz belőle, mert a tipikus strandételek szinte kivétel nélkül egészségtelenek.)

Ha van még valami tuti tipped a bikinihashoz, ide vele kommentben!

Állati tudni valók, avagy ezeket tudnod kell, ha állatbarát vagy!

Hallottál már az önkiszolgáló kutyamosdóról? Netán arról, hogy ha a kutyus séta közben megáll füvet rágcsálni, azt gyakorlatilag ilyenkor gyógynövényként fogyasztja?

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Modern korunk ezer és egy depresszióra hajlamosító dolgot hordoz magában!

Bye-bye vetkőzős fiúk! – Egy chippendale-tánc margójára

Az olajos testű Istenek tánca nem mindenkinek szórakoztató. Van, aki ezt egyenesen megalázónak tartja.

5 elviselhetetlen embertípus – egy pillanat, lehet, hogy én is közéjük tartozom?

Mindenkinek megvannak a „mumusai” – otthon és a munkahelyen is. Olyan emberek, akiket nem értünk, akiknek mindennapi működése zavaróan, furán hat. Minden kategorizálás óhatatlanul egyszerűsít, mi most mégis próbát teszünk, és egy pszichológiai elmélet alapján – kissé karikírozva – bemutatunk néhány ismerős „nehéz ember” típust. Öveket becsatolni! Lehet, hogy magadra ismersz? Csigás Zoltán írása

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!