Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Megint éhes vagy? A falánkság 5 leggyakoribb oka

Europress
Megint éhes vagy? A falánkság 5 leggyakoribb oka
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A tudomány is elismeri a torkos napokat.

1. Nem alszod ki magad

Ha nem a pihenésé volt a főszerep múlt éjjel, akkor nemcsak fáradt leszel, hanem farkaséhes is. Azok ugyanis, akik hajnalban kerülnek ágyba és korán kelnek, naponta csaknem 250 kalóriával többet visznek be a szervezetükbe – olvastuk az Obesity szaklapban.


2. Túl sok szénhidrátot vacsorázol

A finomított szénhidrátok sajnos gyorsan megemelik a vércukorszintet, aztán pedig hasonló sebességgel hagyják lezuhanni. Ez az ingadozás megviseli a szervezetet, így nem csoda, ha képtelen vagy rendesen aludni – figyelmeztetnek a Cambridge Egyetem szakértői.


3. Görbe estét csaptatok

A másnaposság hányingerrel kezdődhet ugyan, ám később zabálással folytatódhat. Már három pohár bor is 30%-kal megemeli az éhségérzetért felelős leptin hormon szintjét, tehát többet fogsz enni – áll az Alcohol And Alcoholism folyóiratban.

Olvasd el ezt is!


4. Túl sok reklámot nézel

Az étvágygerjesztő ételek puszta látványa is… nos, étvágygerjesztő. Szó szerint. A német Max Plack Pszichiátriai Intézet tudósai kimutatták, hogy ínycsiklandó képek hatására megnő a már említett éhséghormon szintje.


5. Mindjárt megjön a menstruációd

A piros betűs napokat megelőzően nehezebb ellenállnod a konyhai kísértésnek. A ciklusod második felében ugyanis evolúciós okokból több tápanyagot kér a szervezeted, hátha gondolnia kell a megtermékenyült petesejtre.

A Journal Of Affective Disorders lapban az áll, hogy a nők háromnegyede szenved evésrohamoktól menzesz előtt, 56% közben, 27% pedig utána.


Te mikor érzed úgy, hogy meg tudnál enni egy fél lovat?

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!