Galéria

3 gyors trükk, hogy megnyugodj bármilyen pánikhelyzetben

forrás: getty images
1 / 3

Jegelés

Tegyél fél percre jeget a szemeid alá, az arccsontod fölé. A kellemetlen érzés eltereli a figyelmed az agyadban cikázó negatív gondolatokról. Ennek a területnek a hűtése pedig olyan reflexet vált ki a paraszimpatikus idegrendszerből, mely lassítja a légzést és a pulzust, ezáltal könnyebben el tudsz lazulni.

További képek a galériából

További képek a galériából

Neked ajánlott cikkek
Mindenki kiakadt Khloé Kardashian szettjén: Szerinted durva?

Kevésen múlt, hogy nem tiltotta le az Instagram.

Ezek a hollywoodi sztáranyukák vállvetve küzdenek azért, hogy senkinek se kelljen választania, pelenkát vagy ennivalót vegyen-e a gyerekének

Úgy tűnik, Amerikában sincs mindenütt kolbászból a kerítés. Sok családnak nem telik pelenkára, ami nem csak higiéniai hátránnyal jár. Jennifer Garner, Kate Hudson, Jessica Alba, Kerry Washington is aktívan támogatja az ügyet.

BRÉKING: Kiderült Beyoncé ikreinek neve

Amire az egész világ kíváncsi volt...

3 gyors trükk, hogy megnyugodj bármilyen pánikhelyzetben

Akár jársz terápiára, akár nem, a következő stratégiák segíthetnek abban, hogy túllépj bármilyen pánikhelyzeten, vagy kimássz a legmélyebb gödrökből.

További képek a galériából

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!