Galéria

3 gyors trükk, hogy megnyugodj bármilyen pánikhelyzetben

forrás: getty images
1 / 3

Jegelés

Tegyél fél percre jeget a szemeid alá, az arccsontod fölé. A kellemetlen érzés eltereli a figyelmed az agyadban cikázó negatív gondolatokról. Ennek a területnek a hűtése pedig olyan reflexet vált ki a paraszimpatikus idegrendszerből, mely lassítja a légzést és a pulzust, ezáltal könnyebben el tudsz lazulni.

 

Neked ajánlott cikkek
Itt a sziklababa! Dwayne Johnson 3. gyereke is megszületett

Miközben az egész világ Katalin és Vilmos harmadik gyermekének világra jöttét figyelte, megszületett a világsztár szintén harmadik gyereke is!

3 zseniális tipp arra, hogyan teheted élhetőbbé apró balkonodat

Kicsi erkély nem elveszett erkély. Csak tudnunk kell az adottságainak megfelelően kihozni belőle azt, ami benne van. Mert benne van! Alábbi három stílustippünk segítségével te is bizonyosságot nyerhetsz erről.

Napi horoszkóp április 24.: a Bikák bátran kiállnak önmagukért, a Vízöntők végre látják a fényt az alagút végén

Ma is érdemes figyelemmel követned, hogy mit ír a horoszkópod, mert izgalmas dolgokat tudhatsz meg a csillagok állásából!

3 gyors trükk, hogy megnyugodj bármilyen pánikhelyzetben

Akár jársz terápiára, akár nem, a következő stratégiák segíthetnek abban, hogy túllépj bármilyen pánikhelyzeten, vagy kimássz a legmélyebb gödrökből.

Fizess elő féláron!

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!