Galéria

Néha 5 perc is elég! Fitneszszakértők 11 apró titka, amelyektől a legrohanósabb napokon is formában maradnak

1 / 11
„Nem rohanhatok annyira, hogy kihagyjam a bemelegítést”
– Főleg a térdműtétem óta – vallja be Jen Ator fitneszszerkesztő. – Egy futóedzés előtt mindig kitöréseket csinálok: hátra, előre, keresztbe, oldalra 10-10 darabot, és mindezt mindkét lábbal. A kitörés a futómozgás eltúlzott formája, így segít a megfelelő izmokat és ízületeket készenléti állapotba helyezni.

 

Neked ajánlott cikkek
5 hazugság, amit soha többé ne mondj magadnak

Te is nap mint nap elmondod magadnak ezeket a hazugságokat?

Idén is túl duci volt a kifutóra, a leghíresebb plus size modell pedig csúnya fricskával üzent a Victoria's Secretnek

Ashley Graham nagyon kampányol, hogy kerekebb idomokat is láthassunk majd a kifutókon.

Utánajártunk: ez most az Instagram 5 legnépszerűbb darabja

A közösségi oldalak folyamatosan hatást gyakorolnak a divatra, és nincs ez másképp így év vége felé sem.

Néha 5 perc is elég! Fitneszszakértők 11 apró titka, amelyektől a legrohanósabb napokon is formában maradnak

Szeretted volna valaha tudni, hogyan tartják formában magukat, akiknek a fitnesz a szakmájuk? Most kiderül.

Előfizetés

A kereséshez kezdj el gépelni!