Promóciók
Az Answear nem csak divattal inspirál - nézd meg az új Answear.hu kampányt!
Napi horoszkóp április 29.: az Ikreknek éles helyzetben kell feltalálniuk magukat, a Skorpióknak motivációra van szükségük a feladataik elvégzéséhez
A hét első napja is számos izgalmat tartogat számodra, érdemes tehát néhány percet a horoszkópodra szánnod!
4 csillagjegy, akinek a május az év legszerencsésebb hónapja lesz: valóra válik a legnagyobb álmuk!
A májusi eső aranyat ér! Valakinek pedig tényleg ezt hozhatja a tavaszi szezon legszebb és legcsodálatosabb hónapja.
"Kevesen bocsátanák meg azt, amit anyósom tett az esküvőnkön" - A legtoxikusabb dolgok, amiket egy lagzin csináltak
Volt, akinek az anyósa 15 év után is arra buzdította a fiát, hogy váljon el, mert ez a kapcsolat nem működik... szerinte.
Ez a 3 vitamin veszélyes is lehet, ha túl sokat veszel be belőle: hányást és még belső vérzést is okozhat
Bizony, nem árt óvatosan bánni velük!
Az Answear.hu legújabb „LIFESPIRATION STARTS HERE” kampánya a márka megújult stratégiájának részeként magával ragadó és energizáló, olyan egyedi nőket mutat be, akik a maguk módján a legteljesebben élik életüket. Érezd te is a kampányból áradó inspirációt és erőt!
Az Answear Lengyelország egyik legnagyobb online multibrand áruháza, ami összesen 9 országban van jelen. A márka 10 éve hallgat a vásárlók hangjára, és reagál folyamatosan változó igényeikre. Inspirációt nyújt, termékeket mutat be és javasol, így szabad kezet ad az élet még teljesebb és bátrabb élvezetéhez.
Az új kampányban a márka egy új kommunikációs irányt mutat be a nézőket elvarázsoló reklámfilm segítségével, melyben sok különböző nő tűnik fel. Mégis van bennük valami közös: mindannyian aktív és bátor individualisták, akik pontosan tudják, mennyit érnek. Olyanok, amilyenek lenni akarnak, úgy élnek, ahogy mindig akartak. Kihasználják a bennük rejlő lehetőségeket, követik a szenvedélyeiket, ők a változó világ motorjai A film tele van női energiával és pozitív érzelmekkel. Táncolás, bokszolás, utazás, karrier vagy fára mászás - minden nőnek megvan az eredeti elképzelése önmagáról, és nem fél kibontakoztatni azt.
Nézd meg te is a reklámfilmet.
Fontos, hogy a Monika Kmita által rendezett reklámfilmben a színésznők mellett valódi hősnők is szerepelnek, akik megmutatják igazi személyiségüket. Ilyen többek között Izabela Sopalska-Rybak edző, aktivista, a Varsói Mozgássérült Egyesület elnöke és a varsói kerekesszékes rögbicsapat, a Four Kings játékosa. Tetteivel arra motivál, hogy a nehézségek ellenére az álmok igenis valóra válthatók, miközben szeretné a fogyatékkal élők társadalmi megítélését is megváltoztatni.
A filmben Bożena Wydrowska képzőművész, előadóművész és koreográfus is feltűnik. Ő a lengyel voguing szcéna egyik legismertebb alakja és a bálterem-kultúra (ballroom culture) népszerűsítője. A boxjelenetek Sasha Sidorenko, lengyel-ukrán profi ökölvívó Európa-bajnok közreműködésével készültek.
A kampány nagykövetei megtörik a megszokott mintákat és rendkívüli bátorságukkal megváltoztatják a világot. Ők az inspiráció az élethez, ők a LIFESPIRATION megtestesítői!
A kampány része a „LIFESPIRATION STARTS HERE” stratégia bevezetésének, amit a márka az answear. LAB Girl Power kollekció bemutatásával indított el. Nőktől nőknek, a nőkben lakozó erő és bátorság megnyilvánulásaként. "Az új kommunikáció részeként, az Answear.hu nem csupán egy divatwebáruház lesz, hanem a ‘LIFESPIRATION’, azaz az inspiráció helye is Arra inspirál, hogy a saját igényeink szerint éljünk.
„Kész megoldásokat mutatunk arra, hogyan éljünk érdekesebb, bátrabb és még aktívabb életet. Párbeszédet kezdeményezünk a nőkkel, akik mára a fő célcsoportunkká váltak és szenvedélyeiken, életükön keresztül mutatják be a márka összes értékét. Tele vannak inspirációval az élettel kapcsolatban, kimeresztik karmaikat és ők diktálják a játékszabályokat"
- mondja Katarzyna Kaczmarczyk, az Answear marketingmenedzsere.
A márka a jövőben stratégiája részeként termékkínálatát a tágabb értelemben vett lifestyle stílus kiterjesztésével is bővíti.
Az „LIFESPIRATION STARTS HERE” kampány október 1-én debütált Magyarországon. A kampánnyal a televízióban és az interneten egyaránt találkozhatsz. A gyártásért a Feeders Agency, a médiavásárlásért az OMD Hungary, míg a kommunikációs tevékenységekért a HELLO PR felel. A reklámfilmet a Film Reaktor készítette, az operatőri munkát Nikodem Marek végezte. A filmet Varsóban forgatták (többek között a Powsini Botanikus Kertben és a Kultúra és Tudomány Palotájában).
Nézd meg a kampányfotókat ezekről a bátor és erős nőkről!
Hogy tetszett a cikk?
Promóciók
A SPAR kényelmi termékeivel időt és pénzt is spórolhatsz!
Promóciók
Nehezebb az ismerkedés, ha dohányosok vagyunk?
Unod a kanapéd? Így varázsold újjá!
Kapásból 6 pofonegyszerű ötletünk is van arra, hogyan varázsolhatsz teljesen új darabot stílustalan kanapédból.
A nézők szerint ezek a legrosszabbak! Elrontott filmes plakátok, amik elspoilerezték a csattanót
Na ez ám a csalódás! Nem elég, hogy spoiler, de egyenesen a gyártóktól: ezek a filmtörténet legrosszabb filmes plakátjai!
7 frizura, amire a francia nők esküsznek 2024-ben
Íme 7 könnyedén lemásolható frizuratrend 2024-re, amik a francia nők kedvenceik!
Nosztalgiázzunk! Így néznek ki most a Barátok közt régi szereplői
Hihetetlen, hogy 26 éve indult a sorozat, ahogy az is, hogy már 3 év telt el az utolsó epizód óta.
A 10 legbrutálisabb halál a Harry Potter-filmekben
Bár J.K. Rowling történetének végén a jó győzött a rossz, azaz Voldemort felett, sajnos ezért súlyos árat kellett fizetnie Harry Potternek és barátainak.
10 káliumban gazdag étel, amivel szíved egészségét támogatod: a banánnál is hatásosabbak!
A banán talán a legismertebb káliumban gazdag étel, de számos más egészséges élelmiszer jó káliumforrás. És, hogy miért van szükségünk káliumra? Többek között szabályozza a vérnyomást, a szívritmust, a sav-bázis egyensúlyt és szerepet játszik az idegrendszeri jelek továbbításában.