Horoszkóp
Lélek
Divat
Szépség | Beauty Club
Sztárok

Óriási érdeklődés övezte a 360 Design Budapest rendezvényt

Óriási érdeklődés övezte a 360 Design Budapest rendezvényt
A nap cikke

4 csillagjegy, akivel csoda történik a hétvégén: annyi pénz üti a markukat, hogy elköteni sem tudják majd

A legtöbben szinte epekedve várjuk a pénteket, amikor a munkát félretéve végre a szeretteinkkel, a pihenéssel tölthetjük az időnket.

Promóciók

Legyél Te az Organic Shop márkanagykövete!

Promóciók

Nehezebb az ismerkedés, ha dohányosok vagyunk?

Promóciók

A hónap akciója: a legjobb ránctalanító krém

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Divat

Tényleg csak 5 pár cipőre van szüksége mindenkinek a gardróbjában?

Olvasd el!

Napi horoszkóp április 26.: a Rákoknak új impulzusokra van szükségük, a Vízöntőknek valaki nagy csalódást okoz

A hét utolsó munkanapján is izgalmak várnak, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópodat!

Olvasd el!

4 csillagjegy, akinek egy őrangyal fog segíteni a közeljövőben: minden arannyá változik, amihez hozzáérnek

A tavaszi idő miatt végre újjáéled a természet, az állatok előmerészkednek, mi pedig ismét erőt érzünk magunkban.

Olvasd el!

Katie Holmes és Tom Cruise lánya már 18 éves: Suri gyönyörű nő lett, aki édesanyja kiköpött mása

Suri 2024. április 18-án nagykorú lett, és könnyen előfordulhat, hogy a jövőben már többet hallunk róla, mint a korábbi években!

Olvasd el!

Istenes Bence és Csobot Adél fiai ilyen nagyok lettek: közös fotót posztoltak Nátánról és Ádinról

Istenes Bence és Csobot Adél kapcsolata nem egyszerűen jó, hanem irigylésreméltó. A sztárpár egy csodálatos nyaraláson vett részt gyerkőceikkel és barátaik társaságában, amiről néhány mesés fotót is megosztottak.

Olvasd el!

Egy hétig követtem Katalin hercegné diétáját: sokkal nehezebb volt, mint gondoltam

Katalin hercegné étrendje nem való mindenkinek, csak akkor próbáld ki, ha nagyon elhivatott vagy!

Facebook
Twitter
Pinterest
Nagy népszerűségnek örvendett az első 360 Design Budapest kiállítás, melyet a Magyar Divat & Design Ügynökség szervezett a Budapest Design Week szakmai partnereként. A rendezvényre egy offline és egy online kiállítás keretében került sor, amelyen húsz hazai és négy nemzetközi formatervező kapta a főszerepet. Az esemény médiavisszhangjának köszönhetően hazánk tehetségei a vírushelyzet közepette is megkapták azt a láthatóságot, amely elengedhetetlen a piacon való érvényesüléshez. A rendezvény weboldalán a kiállítás online, valamint virtuális formában is megnézhető.

Először nyitotta meg kapuit a 2020.október 8. és 10 között megrendezett 360 Design Budapest kiállítás, melyet a Magyar Divat & Design Ügynökség valósított meg a Budapest Design Week szakmai partnereként. A háromnapos esemény során az érdeklődők nemcsak a helyszínen tekinthették meg a világszínvonalú designerek alkotásait, hanem a rendezvény honlapján online is megnézhették, valamint egy virtuális túrát is tehettek a 3D-s tárgyak között. Ez a kettőség adta a rendezvény „figitális” jellegét, amely a nemzetközi trendek alapján, a vírushelyzet közepette is lehetőséget teremtett a tehetségek széleskörű és biztonságos bemutatására.

Kép

Az érdeklődőknek lehetőségük nyílt arra is, hogy közelebbről is megismerjék a kiállított tárgyak mögötti történeteket: Bonta Gáspár, a rendezvény kurátora és programvezetője naponta több tárlatvezetésre invitálta a jelenlévőket, amely a rendezvény során végig maximális látogatószámmal indult el. A résztvevők ennek során megtudhatták, mi volt a kurátori koncepció és a magyar bútoripari hagyományokba, valamint a kortárs design egyediségébe is bepillantást nyertek. Ezen kívül egészen új perspektívából is tanulmányozhatták a látottakat, hiszen egy VR-szemüvegen keresztül is teljesíthették a hétvégi design-körtúrát. Az érdeklődők nemcsak a formatervezés világához kerülhettek közelebb, hanem annak meghatározó alakjaihoz is: szinte mindegyik kiállító személyesen is ellátogatott a helyszínre, így a rendezvény a fogyasztók és a tervezők közötti kapcsolatok megerősítésében is jelentős szerepet játszott.

Kép

Az offline kiállítás 20 hazai formatervező munkásságát tárta a látogatók elé, így Adamlamp, Codolagni, Error n’more, Hannabi, Kele Sára, KOMONKA, Lakatos Ábel, LumoConcept, Miklósi Ádám, Oleant, Paper Up, Planbureau, Plydesign, Position Collective, RAWfiction, Regős Anna, Sixay, Socowoo, Studio Nomad és Ungár Fanni különböző designtárgyait ismerhették meg. A digitális felületen a magyar tehetségek bámulatos munkái mellett, helyet kapott négy nemzetközi designer termékei is - a cseh Master & Master, a szlovák Crafting Plastic!, a lengyel Phormy, valamint a Máltán alkotó Anna Horváth, magyar formatervező is. A Magyar Divat & Design Ügynökség ezzel a határokon átívelő megoldással adott régiós jelleget a rendezvénynek, amellyel Magyarország egy lépéssel ismét közelebb került a régiós designipari központi szerep betöltéséhez. A 360 Design Budapest mindkét platformon hozta az értékesítésösztönző jelleget: az offline kiállítás résztvevői QR kódok segítségével érhették el a kiállítók weboldalait, míg a digitális kiállítás látogatói a tárgyak melletti ikonra kattintva fedezhették fel a designerek történeteit bemutató oldalakat.

Kép

Óriási büszkeséggel tölt el minket, hogy a kihívások közepette is sikerült ennyi embert mozgósítanunk a 360 Design Budapesttel: több mint 600-an regisztráltak az eseményre, így szinte mindhárom nap teltházas volt az óránként 50 főt fogadó kiállítás. A rendezvény kiemelt médiavisszhangja miatt intenzív láthatóságot kaptak a magyar formatervezők: összesen 30 hazai infleuncer látogatott el az eseményre és közel 60 sajtómegjelenés született a témában

– mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezetője.

A 360 Design Budapest digitális kiállítása év végéig minden érdeklődő számára „nyitva áll”.

A Magyar Divat & Design Ügynökségről

A Magyar Divat & Design Ügynökség a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként alakult meg 2018-ban, két kiemelt részleggel: divatipar és designipar. Az ügynökség célja a hazai divat- és designipar nemzetközi ismertségének és elismertségének növelése, ezen keresztül pedig az országimázs erősítése. Emellett legfontosabb feladatai közé tartozik az export növelése, a hazai gyártói háttér erősítése és fejlesztése, a tradícióval rendelkező kreatív és szakmai tudás fejlesztése. Integratív szervezetként kiemelt célja a divat- és designiparágban tevékenykedő hazai és nemzetközi szereplők közötti hatékony szakmai koordináció megvalósítása, ami elengedhetetlen a hosszú távú sikerhez.

Hogy tetszett a cikk?

Egynek jó.
Nice job!
Imádom!

Videók

Promóciók

Legyél Te az Organic Shop márkanagykövete!

Promóciók

Nehezebb az ismerkedés, ha dohányosok vagyunk?

Promóciók

A hónap akciója: a legjobb ránctalanító krém

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Divat

Tényleg csak 5 pár cipőre van szüksége mindenkinek a gardróbjában?

Kép

4 jel, ami egyértelműen arra utal, hogy a szomszédod leskelődik utánad

Egy rossz szomszédnál nincs borzalmasabb; hát még ha titkon folyamatosan megfigyel téged!

Kép

Egytepsis receptek, ha nincs sok időd a vasárnapi ebédre

Te is utálod, hogy hétvégente egész délelőtt főzőcskézel, de mindig van valaki a családból, akinek nem ízlik a feltálalt fogás, majd ebéd után még hosszasan mosogathatod, takaríthatod a csatateret, ami egykor a konyha volt? A megoldás: gyors és egyszerű tepsis receptek, amelyek mindenki kedvence lesznek!

Kép

10 tavaszi ruhadarab 20 ezer forint alatt, amivel nem lőhetsz mellé ebben a szezonban

Ezek között a tavaszi ruhák között szinte biztos, hogy találsz majd kedvedre valót.

Kép

A csillagjegy, akinek különösen szerencsés változást hoz az életébe a most beköszöntött Bika-szezon

A most beköszöntött Bika-szezon jó pár változást hoz a csillagjegyek életébe!