Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait

Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással.
A nemzetközileg elismert és nemzetközi piacokon is forgalmazott, 2007-ben alapított Nubu divatmárka tulajdonosa, Garam Judit Buday Kollárik Tímeával karöltve egy új brandet keltett életre, mely márciustól az önálló webshop mellett az összes Nubu üzletben elérhetővé vált az egyedi ruhadarabok kedvelői számára. A hazánkban gyártott, magas minőségű, fenntartható alapanyagokból készült kényelmes, letisztult, különleges darabokat autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik. A tervek szerint szezononként új grafikák kerülnek majd az izgalmas kollekció darabjaira.

Az első kollekció grafikáit a 16 éves, autizmusban érintett gimnazista fiú, Buday Bence készítette. Bence kései beszédfejlődése miatt kiskorától rajzain keresztül fejezte ki érzéseit. Minden rajzának mély üzenete van, a kollekció egyik grafikájának “Stuck Words”, azaz “Bennragadt Szavak”, másiknak pedig “Hidden Sides”, azaz “Rejtett Oldalak” címet adta.
A különleges grafikákat a kollekció tervezője “A” betűt formázó dizájn elemekkel egészítette ki, mely a márka fő motívumává vált. A tulajdonosok nagyon fontosnak tartják a kifinomult, modern nőkön, férfiakon és fiatalokon keresztül a társadalom figyelmének ráirányítását a művészet támogatására és a másság elfogadására.

Az A®TYPICAL NUDE BY NUBU márka üzenete: az autizmus kreatív világának bemutatása, egymás elfogadásának, megértésének támogatása.
Buday Kollárik Tímea, az A®TYPICAL Nude by Nubu márka megálmodója és társtulajdonosa 2019-ben alapította meg Bencével közösen a Csudibogár Clubot, mely magasan funkcionáló, autizmussal élő 10-20 év közötti gyermekek és fiatalok közösségi tere, ahol megtalálhatják önmagukat, megismerhetik azokat, akik hozzájuk hasonlóak és barátokra lelhetnek egymás között. Az újonnan létrehozott márkával teret adnak ezen fiatalok kiteljesedésének, önmaguk kifejezésének, a Bence grafikáival fémjelzett kollekció minden darabjának kiskereskedelmi árából 5%-kal a Csudibogár Clubot támogatják a tulajdonosok.
Az új márkához és egyben az autizmusban érintett fiatalokkal szembeni társadalmi felelősségvállaláshoz több híresség is csatlakozott már nagykövetként: Árpa Attila, Bombera Krisztina, Epres Panni, Kárász Róbert, Király Linda, Kováts Adél és lánya Rozi, Rókusfalvy Lili, Süveg Márk (Saiid), Stohl Luca, Liptai Klaudia, Pataki Ádám és még sokan mások.
Ezt láttad már?
Hogy tetszett a cikk?
A nagynéni majdnem olyan lényeges szerepet tölt be egy lány nevelésében, mint az édesanyja
Ráadásul nem kell vér szerinti nagynéninek lennie.
A férjem megcsalt, én mégis vele maradtam: elárulom, hogy miért
Ez egy egyáltalán nem mindennapi történet, ami sok megértést és empátiát igényel...
Te is alufóliával takarod le az ételmaradékot? Eláruljuk, miért nem kellene
Kiderült, hogy nem ez a legideálisabb módja annak, hogy elcsomagold a maradékot. Eláruljuk, mit érdemes tenned helyette.
Gyakori hibák, amit az újdonsült házasok közül a legtöbben elkövetnek
Éppen arra készülsz, hogy kimondd az igent a szerelmednek, esetleg már meg is tetted? Akkor fogadd meg a most következő tanácsokat, hogy boldogan élhessetek, míg meg nem haltok.
Nem tér vissza A Bridgerton család egyik főszereplője a 3. évadban
Sajnáljuk, hogy tőlünk kell megtudnod, de Regé-Jean Page után újabb sztár intett búcsút a Netflix sikersorozatának, szóval az következő szezonban már két fontos karaktert hiányolhatunk a történetből.
4 csillagjegy-pár, akik egymás ellentétjei, mégis örökre együtt maradnak
Nem véletlenül mondják, hogy az ellentétek vonzzák egymást, igaz?