A nap cikke

Anna Kendricket összekeverték Anna Kournikovával: a reakciója egyszerűen fergeteges

Ezért imádjuk annyira a színésznőt!

Még több olvasnivaló

Ha EBBEN a napszakban eszed a szénhidrátot, kevésbé hizlal!

A különleges trend, amit hamarosan mindenki viselni fog: neked hogy tetszik?

Új év, új élmények – az én fogadalmaim 2018-ra

Kifutók a színfalak mögül

Fitneszguruk elárulták: ez az 5 fitnesztrend lesz a legmenőbb 2018-ban

Teszt: melyik kutyafajta passzol legjobban a személyiségedhez? Most kiderül!

8 dolog az Alkonyatban, aminek valójában semmi értelme

Anna Kendricket összekeverték Anna Kournikovával: a reakciója egyszerűen fergeteges

Ideje elfelejteni, hogy a modellek koplalnak!

Ideje elfelejteni, hogy a modellek koplalnak!
Nincs kép A modellügynökség
Facebook
Viber
Twitter
Google+
Pinterest
Előfizetek
Mi az egészséges életmód mellett kampányolunk és minden lehetséges eszközzel igyekszünk megcáfolni a modellekkel kapcsolatos tévhiteket. Az Attractive Modelsnél kiemelten fontos, hogy a modellek áttérjenek az egészséges étrendre és a rendszeres mozgásra.

1. Vigyél rendszert az étkezésekbe

  • A fő étkezések közül a kiadós reggeli legyen a legfontosabb, enélkül sajnos sem energiád nem lesz, sem koncentrálni nem fogsz tudni. A lányok kedvence a gyümölcsös zabkása, ami egy igazi energiabomba tud lenni reggel. Az utolsó étkezés pedig lehetőleg este 7 óráig történjen, így rémálmaid és karikás szemeid sem lesznek többé.
  • Nagyon fontos, hogy ahelyett, hogy a fogyás érdekében kihagynád valamelyik étkezésedet, inkább étkezz naponta 5-6-szor kis adagokat. Sokkal egészségesebb, ha sosem vagy igazán éhes, mert mindig kap egy kis tápanyagot a szervezeted. Ezzel elkerülhetőek a falásrohamok és hogy dupla annyi zsírt raktározzon el a szervezeted.
  • Hamarabb lesz teltségérzeted, ha alaposan megrágsz mindent, plusz elkerülheted a puffadtság és a gyomorégés kellemetlen érzetét is.
  • Ne felejtsd el: lehet bűnözni és kell is néha, de ha lehetséges, koradélutánig bezáróan.
Kép

2. Ügyelj a folyadékbevitelre

Kiemelten fontos, főleg nyáron, a napi 3-4 liter folyadékbevitel. Sokkal szebb lesz a bőröd és még a fejed sem fog fájni annyit. A folyadék szénsavmentes ásványvízből és zöld teából álljon, utóbbi méregtelenít és az anyagcserét is serkenti, ami a tiltólistás cukros italokról nem mondható el. Ha nem szeretnéd tovább mérgezni magad kávéval, akkor válaszd a természetesen energetizáló maté, guarana, zöld, chai, gyömbér, ginseng teát vagy a kakaópótló karobot, amiben ugyan nincsen koffein, de nagyon finom tejeskávé ízű.

Kép

3. Építs be értékes tápanyagokat az étrendedbe

Fogyassz minél több nyers zöldséget és gyümölcsöt! A rengeteg antioxidánstól, vitamintól sokkal jobb lesz a közérzeted és tele leszel energiával. Próbálj ki salátákat olyan zsírégető zöldségekkel, mint a paradicsom, káposzta, uborka, cékla, kel és zeller. Léteznek negatív kalóriás zöldségek és gyümölcsök is, amelyek megemésztése több energiát igényel, mint amennyit a szervezet hasznosít belőlük. Ilyenek a fejes saláta, paprika, uborka, brokkoli, spenót, ananász, áfonya, alma, málna és a citrusfélék, legfőképpen a grapefruit. Ha húsimádó vagy, lehetőleg a legalacsonyabb zsírtartalmúakat válaszd, mint például a pulyka és csirkemell. Mindenképpen fogyassz rendszeresen halféléket is, melyek húsa alacsony kalóriatartalmú, könnyen emészthető és tele van jótékony omega-3 zsírsavakkal, vitaminokkal és rosttal.

Kép

4. Mindent tudsz egészségesen helyettesíteni

A zsíros ételek helyett inkább grillezz, vagy párolj. Próbáld ki a kókuszzsírt, amiben nincs rossz koleszterin, viszont immunerősítő, könnyen emészthető, szagtalan és még a kajakómát is segít elkerülni. Cukor helyett ajánlott a stevia vagy xilit használata. A fehér cukor sajnos méreg az emberi szervezet számára, a felsorolt édesítőszerek pedig növényi alapúak, nem hizlalnak és még fogszuvasodást sem okoznak. Egy stevia tabletta 3 mokkáskanál cukornak felel meg, így az édességekről sem kell lemondani. Fehér helyett használj gluténmentes vagy teljes kiőrlésű lisztet. A világon minden harmadik ember gluténérzékeny, emellett számos más betegség kiváltója lehet a glutén. Szerencsére egyre több pékség kínál alternatívákat, mi ezeket az alapanyagokat ajánljuk: hajdina, barna rizs, köles, chia, quinoa, köles, teff, szója, amaránt, tápióka, mandula liszt, másod opcióként teljes kiőrlésű, Graham, tönkölybúza, zab vagy durumliszt. Az adalékanyagok és rejtett cukrok miatt érdemes othon elkészíteni a mártásokat és lekvárokat az előre elkészített szószok és dzsemek helyett. Ha erre nincsen időd, nagyobb bioboltokban ki tudsz váltani mindent, amit csak szeretnél egészségesebbé tenni. Nassolni is lehet egészségesen: különböző gyümölcs és zöldség chipsek, magvak, aszalt gyümölcsök, mártogatós zöldségek, biorágcsák, mind-mind isteni finomak.

Kép

+1 szakmai tipp:

Vezess kajanaplót! Rengeteg applikáció létezik erre (pl. Cronometer, Laborom, My Fitness Pal, My Net Diary, Wholesome), de az is segít, ha a telefonodon vagy egy füzetben jegyzetelsz magadnak. Remek lehetőség a változatos étrend kialakítására és nem utolsó sorban segít elérni a kitűzött célodat.

Ne fejetsd el, hogy az egészséges étrend egy életforma része és nem egyenlő az időszakos diétázással. Csak pozitívan, minden fejben dől el!

Milyen életkorban milyen házimunkát bízhatsz a gyerekre? Íme a lista

A házimunka az életünk része, ezért szülő és gyerek egyaránt akkor jár jól, ha már egészen apró korban rászoktatjuk a leszármazottainkat néhány alapvető feladatra, például hogy...

Meghan és Harry első hivatalos ajándéka: kitalálod, mi az?

Meghan és Harry legújabb hivatalos szereplése Cardiffban volt.

A különleges trend, amit hamarosan mindenki viselni fog: neked hogy tetszik?

Íme egy klasszikus anyag, amivel érdemes kísérletezgetni.

Új év, új élmények – az én fogadalmaim 2018-ra

Idén rengeteg változásra számítok – biztos lesz jó is és rossz is, de igyekszem a „jó” felé billenteni a mérleget. Az tuti, hogy nem fogok kevesebbet dolgozni, de vannak fogadalmaim, amelyekkel remélem, egy kicsit lassabb, lazább lesz néhány napom. Elmesélem, miket fogadtam meg 2018-ra!

Kifutók a színfalak mögül

Vajon hány ember kell ahhoz, hogy egy modell a kifutóra léphessen?

6 módszer, amivel sokat spórolhatsz az élelmiszerboltban

Kaját muszáj venni, de miként érheted el, hogy minél többet spórolj rajta?

Teszt: melyik kutyafajta passzol legjobban a személyiségedhez? Most kiderül!

Vajon melyik az a kutyafajta, amelynek olyan személyisége van, mint neked?

8 dolog az Alkonyatban, aminek valójában semmi értelme

Nem is értjük, ezeket eddig hogy nem vettük észre?

Gondoltad volna? Ezt a 7 dolgot sosem szabadna a fürdőszobában tartanod!

Fogadjunk, hogy van ezek között olyan, amit te is ott tárolsz!

6 ok, amiért a makacs nőkből lesznek a legjobb feleségek

Bár tény, hogy az önfejűség néha negatív következményekkel is járhat, a makacsságnak rengeteg előnye van.

Rajongók, figyelem! Visszatér a Barátok közt egykori sztárja!

Ez ám a jó hír, főleg a női rajongóknak!

Napi horoszkóp január 18.: az Ikrek egy számukra kellemetlen helyzetet zárhatnak le, a Szüzeknek komoly céljai vannak

A csillagok mára is nagyon izgalmas üzeneteket küldtek, érdemes tehát elolvasnod a napi horoszkópodat!

A kereséshez kezdj el gépelni!