Cikkek neked
Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!

A legjobb stílustippjeim nyári sportoláshoz

A legjobb stílustippjeim nyári sportoláshoz
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Most épp elég szeszélyes az időjárás, de biztos vagyok benne, hogy vissza fog még köszönni az agyeldobós kánikula, sportolni pedig akkor is muszáj. Egy kicsikét legalább. Szóval nem hagyjuk el magunkat, Édeseim, hanem megvizsgáljuk, mit kell beszerezni, hogy szuperül érezzük magunkat nyári sportolás közben is! ;)

Ahhoz, hogy pikk-pakk alkalmazkodni tudjon a szervezetetek a megváltozott időjáráshoz, ajánlott fokozatosan szoktatnotok magatokat a meleghez – csak úgy, mint télen a hideghez. Úgyhogy ha nem légkondis teremben, hanem szabadban edzetek, először a szokásosnál rövidebb, majd napról-napra egyre hosszabb ideig edzetek, és ha lehet, inkább a reggeli vagy esti órákban tegyétek, amikor kicsit hűvösebb van. A reggeli a legszuperebb edzés, és ilyenkor, nyáron talán könnyebb felkelni is, igaz? ;)


Ezen kívül rendkívül fontos a megfelelő ruha kiválasztása is, például messze kerüljétek el a pamutot, mert meleg anyag, így nem vezeti el az izzadtságot. Próbáljatok helyette olyat választani, ami világos, könnyed viselet, puha és akár hűt is – épp mint egy suba, csak talán nem olyan méretes. ;) A Tchibonak ezt a pólóját ilyen szempontból teljesen eltalálták, plusz olyan speciális anyaga van, ami összegyűjti és kivezeti a nedvességet és a meleget, és szupergyorsan szárad, nézzétek meg!

Ha színekről, mintákról van szó, itt ugyanolyan fontosak szerintem – a fürdőruhánál és a többinél is odafigyeltek rá, akkor itt miért ne? Ugye most nagyon trendik a neonos színek, az élénk geometrikus vagy növényi minták, és használjátok is ezt ki, azon a területen, ahol jól jön egy kis volumen! A fekete levesz a szélesebb csípőből, ha a nadrág két oldalán fut a csík, a mellrészen levő minták, egy merésznek tűnő cipzár teltebbnek mutat. Alma hölgyek, mint mindig, most is keressék az ujjas felsőket és ügyeljenek rá, hogy mell alatt kicsit szűküljön az anyag, nem kell sátor alá bújni ilyenkor sem. ;)

Természetesen a sportmelltartó nem hiányozhat nyáron sem. Nem kell börtönbe zárni magatokat, inkább arra figyeljetek oda, Lányok, hogy lehetőleg könnyű és lélegző anyagból készüljön és a lehető legszabadabb mozgást biztosítsa. Ha még nem találtatok ilyet, itt ez a szerintem nagyon csinos, korallszínű darab, aminél nem utolsó szempont az sem, hogy eléggé pénztárcabarát. ;)


Akadnak olyanok is, akik a vízi sportokat részesítik előnyben a nyáron, és bár én korlátozottan vagyok sportember, a szörfözés például nagyon izgalmasan hangzik! És itt érdemes megemlítenem, hogy bár mindenkinek fontos az UV-védelem, aki napon sportol, a vízi sportoknál fokozottan kell figyelni azokra fránya, káros UV sugarakra. Ilyenkor ugyanis nemcsak a nap ér, de a víz is visszatükrözi a sugarakat.

Érdemes vízálló naptejet magatokkal vinnetek, és időt szentelni az ideális öltözet megtalálására is. Segítek azoknak, akik nem akarnak keresgéléssel vacakolni, a Tchibonak van egy meglehetősen egyedülálló, kék-lime színben pompázó felsője. A különlegesség benne az, hogy az UV standard 801 szabványának megfelelően készült, 80-as fényvédő faktorral, ami hétszentség, hogy megvéd az ártó napfénnyel szemben. Emellett fokozottan klór-álló, tehát a medencében is bevethetitek, nem fakul, gyorsan szárad és jó benne mozogni is. Itt is elég, ahogy fürdőruháknál, ha sportolás után langyos, szappanos vízben átmossátok és jól kiöblítitek! ;)

Mindig fontosnak tartom, hogy emlékeztesselek titeket a fokozott folyadékbevitelre is. Remélem, a kólát és hasonlóan cukros társait már el is felejtettétek! ;) A hőségben ugye eleve jóval többet kell inni, de ha sportoltok is mellé, érdemes még legalább plusz 1 literrel többet inni a szokásosnál, higgyétek el, ki fog virulni tőle a bőrötök, tapasztalatból mondom! Edzés előtt egy órával kortyolgassatok el egy fél liter vizet vagy már langyos teát, de közben is fontos, hogy nálatok legyen a kulacs. Ha pedig túl melegnek érzed az időt, vegyél egy hideg zuhanyt edzés előtt – hűtsd le magad jól, mert állítólag sokkal jobban fog menni a sport! ;)

A bőrötök védelmén kívül ne felejtsétek el a hajatokét sem. Mozgás közben ugyanis össze-vissza csapódik, ami például letörheti a hajvégeket. Így az UV védő hajspray mellett nagy hasznát vehetitek a hajvég ápoló készítményeknek is. Az izzadás által termelt sós veríték is árthat a hajadnak, érdemes megmosni vagy legalább leöblíteni sportolás után, továbbá lehetőleg viseljetek kendőt vagy napellenzőt a napszúrás elkerülése érdekében. A kalapok is nagy kedvenceim, de belátom, hogy itt nem válnak be, úgyhogy én a kendőt preferálom! ;)

Márk napi tipp: Még egy videót is készítettünk Nektek egy szuper jófej vízilabdázó olimpikonnal, amiben további tippeket találtok, Lányok! ;)

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
A kereséshez kezdj el gépelni!