Horoszkóp
Tudatos élet
Lélek
Divat
Szépség | Beauty Club
Sztárok

„Te magadat adod, mi pedig a divatot” - 20 éves lett a C&A Magyarországon

„Te magadat adod, mi pedig a divatot” - 20 éves lett a C&A Magyarországon

Ez is érdekelhet

Olvasd el!

Ő Vilmos herceg szeretője? Vad elmélet terjed a herceg hűtlenségéről

Harry herceg olyan lavinát indított el a szavaival, amire talán még ő maga sem számított.

Olvasd el!

A színész, aki a boldogságért cserébe képes volt feladni a hollywoodi csillogást! Avagy Josh Hartnett sikersztoriját az álomgyár sem írhatta volna szebben

Josh Hartnett amilyen nagy lendülettel és sikerrel övezve robbant be Hollywoodba, olyan szépen és halkan köszönt el egy időre a reflektorfénytől.

Facebook
Twitter
Pinterest
A C&A stílusos darabjait senkinek sem kell bemutatni, a márka idén pedig kerek évfordulót ünnepelhet hazánkban!

Tudtad, hogy 20 évvel ezelőtt, 2002-ben nyitotta meg kapuit először a C&A Magyarországon, méghozzá a budapesti Árkádban? Valójában viszont már ennél sokkal hosszabb ideje segít a márka az embereknek, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző ruhadarabokat. A cég 181 éves múltra tekint vissza, legelső üzletét 1841-ben nyitotta meg: hat generáció óta családi tulajdonban áll, és a mai napig segíti a márkát az alapítókat inspiráló, 19. századi úttörő szellem.

A csinos, divatos darabok mellett a C&A arra is törekszik, hogy minél több emberhez eljusson a fenntarthatóság fontossága is. A cég létrehozta a #WearTheChange kollekciót, amely a fentarthatóbb módon előállított termékeket foglalja magában. Azaz:

  • Figyelnek a minősített biopamut használatára.
  • Megbízható forrásból származnak a termékek.
  • Számos terméknél fontos tényező, hogy víztakarékosan, biztonságos vegyi anyagok felhasználásával állítják elő.
  • Fontosnak tartják a magas szintű állatjóléti követelményekkel készült termékek használatát.
  • Az újrahasznosított anyagok bevonása is kiemelt fontosságú.

A C&A-nál hisszük, hogy mindenkinek jár az, hogy nap mint nap jól nézzen ki és jól érezze magát a bőrében anélkül, hogy veszélyeztetné azok életminőségét, akik a ruháit készítik, vagy bolygónkat, amelyből erőforrásainkat merítjük. Azt szeretnénk, ha vásárlóink bíznának bennünk és tudnák, hogy tőlünk úgy vásárolhatnak termékeket, hogy nem kell választaniuk a fenntartható és a nem fenntartható között.

- szerepel a márka oldalán is.

Te is elolvashatod a márka éves fenntarthatósági jelentését, amiből többet megtudhatsz szemléletükről, kezdeményezéseikről és a fenntarthatóság terén elért eredményeikről.

You Do You & We Do The Fashion

A C&A 2022 szeptemberében jött ki egy új márkakampánnyal, amely a You Do You & We Do The Fashion nevet viseli. A Te magadat adod, mi pedig a divatot a modernizációs stratégia következő lépése, amely segít abban, hogy a C&A olyan európai fogyasztóközpontú divatmárkává váljon, ahol nem kell kompromisszumokat kötni a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között.

Az elmúlt években döntő lépéseket tettünk előre a modern divatmárkává válás útján. A gyorsan változó világban mi szeretnénk az a megbízható márka lenni, ahol a fogyasztóknak nem kell kompromisszumot kötniük a kiváló ár-érték arány, a modern és természetes stílusok között.

- mondta Maik Kleinschmidt, a C&A Europe marketingvezetője.

Ha pedig a tökéletes inspirációt keresed, nézd meg Laudon Andi legújabb posztját, amiben négy outfitet mutat be a C&A izgalmas kínálatából!

Kiss Barbara lassan 2,5 éve dolgozhat együtt a márkával, amiért nagyon hálás. A márka fenntarthatósági törekvései révén pedig környezettudatosan öltözködhet, ebből is ad egy kis ízelítőt friss posztjában:

A sok új darab között könnyű elveszni, Goike Nóra is össze állított néhány szettet a C&A új kollekciójából, hogy segítsen nekünk a problémás őszi/téli időszakban divatosnak maradni.

Hogy tetszett a cikk?

Egynek jó.
Nice job!
Imádom!

Videók

Kép

Tudtad? A The Last of Us csillagának öccse közel 3 éve nőként éli az életét

A The Last of Us színésze, Pedro Pascal mérhetetlenül büszke 30 éves húgára.

Kép

Megtaláltuk az új kedvencedet: eláruljuk, melyik az a hatóanyag, ami még a C-vitaminnál is népszerűbb lesz idén

Azok, akik valóban képben akarnak lenni a legújabb és leghasznosabb arcápolási trendekkel, azok mindenképpen elolvassák ezt a cikket!

Kép

Lábfétis: egyre többet hallunk róla, de mit jelent pontosan?

Eláruljuk, miért a lábfétis a leggyakoribb fétis a világon.

Kép

Csak egy hete használom, mégis őrületes az eredmény: Próbáld ki ezt a receptet a puffadás ellen!

Ha még nem találtad meg a neked való receptet a puffadásra, itt egy újabb variáció.

Kép

A monogámián túl! 5 híres ember, aki felvállalta poliamor vagy nyitott kapcsolatát

Ugyan a non-monogámiáról máig nagyon kevesen beszélnek nyíltan, valójában egyre növekszik azoknak a tábora, akiket éppen a többszerelműség vagy a nyitott kapcsolat tesz boldoggá.

Kép

Mikor jellennek meg a testeden anyajegyek és miért lényeges, hogy észrevedd őket?

Az anyajegyek többnyire ártalmatlanok, azonban ezekre a dolgokra nagyon fontos lenne ezentúl odafigyelned.