Vakvezető kutyák miatt fogtak össze a magyar hírességek
Forrás: DRK

A Loyalty is Royalty kampánynak köszönhetően nem csak sikerült megduplázni a kiképzett négylábú segítőtársak számát 8 év alatt, de minőségi fejlődésen is keresztül ment a központ, ami az oktatók munkáját segíti.

A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kiképző kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 97 látássérült vár kiképzett vakvezető kutyára. A kiképzés magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végső soron alkalmasak-e vakvezetésre. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. Mára egy-egy Loyalty is Royalty kampány során 150-200 ismert ember is csatlakozik a kezdeményezésük mellé, a több napos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek során. Idei évben olyan női előadók, sportolók és közéleti személyek adták szívesen arcukat a kezdeményezéshez, mint a Trokán Nóra, Eke Angéla, Annoni Zita, Tenki Dalma, Tolvai Reni, Gelencsér Tímea, Pásztor Anna, Bocskor Bíborka, Hódi Pamela, Megyeri Csilla, Dr. Hevesi Kriszta, Metzker Viktória, Kardos Eszter, Cserpes Laura, Lipcsei Betta, Marge, Kollányi Zsuzsi, Kiss Virág, Verrasztó Evelyn, Borzi Vivien, Szécsi Böbe.
A Loyalty is Royalty kampány sokak számára vált fontos üggyé, és sikerült az elmúlt években 80 látássérültet vakvezető kutyához juttatni, ezáltal közös összefogással 80 ember életét megváltoztatni. A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.

A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezető kutyák képzését támogatja.
Te hogyan segíthetsz?
Minden Dorko Loyalty is Royalty termék megvásárlásával. Csatlakozz kampányunkhoz, megvásárolt termékeddel készíts fotót, és posztold social media oldalaidra #drkloyaltyisroyalty hashtaggel!
További információkért kattints ide!
Hogy tetszett a cikk?
A szemsmink, amit a szakértők szerint 30 felett nagy ívben kerülj el - éveket öregíthet rajtad!
Úgy érzed már a kisujjadban van a sminkelés? Nos, az idő múlásával nem árt egy pár dologra kicsit jobban figyelned!
5 film, amely igencsak problémás lenne 2023-ban
Az elmúlt években elképesztő módon változott meg az emberek gondolkodása, legyen szó a nemek közötti egyenlőségről, az elfogadásról vagy éppen a testpozitivitásról.
Akkor és most fotók Madonnáról - félelmetes, hogyan tették felismerhetetlenné arcával a plasztikai sebészek
Madonna hihetetlen átalakulását már a legnagyobb rajongói sem tudják szívből jövő lelkesedéssel fogadni.
A Vámpírnaplók színésze ismét szerelmes: fiatal barátnője 8 éves volt, amikor a sorozat elkezdődött
Paul Wesley ismét szerelmes, méghozzá egy nála jóval fiatalabb nő mellett találta meg a boldogságot.
Katalin hercegné egy perc alatt eldöntötte, melyik lesz az év legtrendibb blézere - most olcsón beszerezheted
Most rohanj megvenni, mert ez most A TREND!
Életem legrosszabb estéje: a pasim megcsalt, én pedig végignéztem az egészet
Nem semmi sztori következik!