Lépj a változásért! - közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker X Dorko
Március 8-án, Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója.
Gőzerővel zajlik a Magyar Nemzeti Bank, a Magyar Posta, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat közös kampánya, amellyel az adakozás, és egyben a fenntarthatóság fontosságára kívánják felhívni a figyelmet. Az akció a kallódó aprópénz gyűjtésére irányul, amellyel a nehéz sorsú gyermekeket és családokat támogatják a szervezetek. Az érmék leadására továbbra is a Magyar Posta mintegy 800 fiókjában kihelyezett gyűjtőpontokon van lehetőség.
Április 19-én indult a Levi’s® új “Buy Better, Wear Longer” névre hallgató tavaszi kampánya, amely felhívja a figyelmet közös felelősségünkre a ruházati termékek gyártásához és fogyasztásához kapcsolódó környezeti hatásokkal kapcsolatban.
„Végre egy felállás, ami úgy néz ki, mint Amerika!” „Igazi örömkönnyek!” Ilyen tweetek záporoznak azután, hogy Joe Biden demokrata elnökjelölt bejelentette: egy fekete-indiai származású nőt, Kamala Harrist választott alelnökjelöltjének. Az Éva magazin írása.