20 éves a magyar „A Nőkért és a Tudományért díj”
Sejtek ajtaján bejutó hatóanyagok, hatékonyabb antibiotikumok és a gyógyszerfejlesztéseket felgyorsító mesterséges intelligencia– ezt kutatják a L’Oréal-UNESCO díj idei nyertese.
Forrás: PR
Sejtek ajtaján bejutó hatóanyagok, hatékonyabb antibiotikumok és a gyógyszerfejlesztéseket felgyorsító mesterséges intelligencia– ezt kutatják a L’Oréal-UNESCO díj idei nyertese.
Vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhatott 131 magyar egyetemista és főiskolás, akik közül a legjobbak Párizsban prezentálhatják ötletüket. A nemzetközi L’Oréal Brandstorm marketing verseny egy innovatív tehetségkutató és munkaerő toborzó eszköz, ami rekord számban vonzotta a legkimagaslóbb tehetségeket az elmúlt 21 évben. A versenyfeladat egy termék megtervezése és az ehhez kapcsolódó marketingstratégia kidolgozása. 40 országból több mint 50 ezer marketingszakos jelentkezett a nemzetközi Brandstorm üzleti játékra, hogy marketingstratégiát dolgozzon ki a L’Oréalnak, és a legjobbak Párizsban a vezetőségnek prezentálják ötleteiket.