Ékszerkampány New Yokrból
Adamik Luca újra Monica Sordo kampányarca.
Míg Luca a New York-i divathéten arat éppen sikereket, 2018-as tavaszi-nyári anyagai folyamatosan bukkannak fel: legújabb büszkeségünk nem más, mint Monica Sordo meseszép kampánya. A venezuelai tervezőnő első látásra beleszeretett kétszeres Jean Paul Gaultier nyitó modellünkbe, olyannyira, hogy második közös kampányuk alkalmával stúdió helyett saját Upstate New York-i privát nyaralójának folyópartján fotóztatta Lucát.
Külön érdekesség, hogy modellünk mellett a CAO-ra keresztelt kollekció másik múzsája egy izgalmas, perui régészeti felfedezéshez köthető. Cao asszony sírjának feltárásakor ugyanis olyan ékszerek és fegyverek kerültek napvilágra, amelyeket addig a pillanatig kizárólag férfi múmiák birtokoltak. Lady Cao volt tehát a mocsika indiánok első papnője vagy női uralkodója, aki rácáfolt az elképzelésre, miszerint csak férfiak tölthettek be magas társadalmi rangot. Ez aztán az inspiráció, nőuralom minden szinten!