Pompomok és kristályok: Carrie Bradshaw kedvenc cipőmárkája ismét kitett magáért
A spanyol tervező és a kreativitás kézen fogva jár.
Manolo Blahnik népszerűségét nemcsak tehetségének (ami kétségkívül vitathatatlan), hanem a Szex és New Yorknak is köszönheti. Nők millió váltak a tervező elszánt követőjévé az elmúlt közel 20 évben, és sikere a sorozat befejeztével sem csökkent, hiszen Carrie neve egy életre szóló bélyeget hagyott a márkán.
Blahnik extravagáns stílusa persze elengedhetetlen volt ahhoz, hogy még mindig egymás kezébe adják a kilincset a brand rajongói. És persze kellettek olyan hírességek is, mint például Rihanna és az emlékezetes farmer lábbelik.
Manolo legutolsó, Preciosával megálmodott együttműködésének már itt is van az eredménye:
Eme különleges stiletto csizmát nemcsak pompomok, hanem egész pontosan 100 Preciosa-kristály is díszíti. A cipellő pár hete debütált Prágában, Manolo Blahnik The Art of Shoes kiállításának keretein belül.
Novembertől már a boltok polcaira is kikerül majd, a már megszokott designer-áron. Magyarán 5700 dollárért, ami átszámolna több mint 1,54 millió forint.
Ha te inkább a kényelmesebb darabokat szereted, mutatunk is pár stílustippet:
10 alkalom, amikor Gigi Hadid bebizonyította, hogy a sportcipő legalább olyan nőies, mint a magas sarkú