3 tuti tipp: így építsd fel a személyes márkádat

Europress
Joy.hu

Ezekkel a personal branding tippekkel te leszel a sztár az irodában - és persze azon kívül is!

Személyes márkája ma már nagyjából bárkinek lehet, hiszen az internet korában a véleményünk kifejezése, személyiségünk megmutatása könnyebb, mint bármikor. És hogy miért, illetve kinek kiemelten fontos ez? Nos, nem csak a színészeknek, zenészeknek, "sztároknak"! Olyan szakemberek számára is jelentősége lehet, ahol egy termék vagy egy szolgáltatás szorosan kapcsolódik a személyhez, aki végzi.

Ha szeretnéd, hogy a szakmád még inkább elismerjen, ezzel párhuzamosan pedig nagyobb tömegeket is szívesen megszólítanál a munkahelyeden kívül, akkor ezek a tanácsok neked szólnak! Mert egy kis ön-PR senkinek sem árt!

1.) Találd meg a saját hangod szakértőként

Hozd a rád jellemző stílust minden helyzetben, és keresd az alkalmat, hogy rendezvényeken, meetingeken beszélhess sok ember előtt! A szakmai eseményekre való akkreditáció és szereplés sokat fog lendíteni a "hírneveden", vagyis arra mindenképp jó lesz, hogy megismerjenek téged, és amit képviselsz az adott területen.

forrás: Europress
Olvasd el ezt is!
6 dolog, amit a főnököd MINDIG figyel

2.) Social media jelenlét

A mai világban alapkövetelmény! És most persze nem a személyes profilodon megosztott tartalmakra gondolunk! Légy aktív a professional site-okon (pl. LinkedIn), de a munkád iránti elhivatottságodat a többi közösségi felületen is kifejezheted, ha rendszeresen ilyen tartalmakat posztolsz. Még jobb, ha valamilyen elismert szakmai lapban vagy online oldalon publikálsz is saját írásokat, mert ezeket megosztani még jobb, és hitelesebb!

3.) Maradj egyedi!

Tedd elérhetővé a szakmai életrajzod az interneten, hogy hiteles képet fess magadról, de ne állj be a sorba! Próbálj rájönni, hogy mi az a tulajdonságod, amivel kitűnhetsz a hasonló tudású és képzettségű emberek közül, és fordítsd ezt a saját előnyödre, hangsúlyozd is ki finoman!

Hasznosnak tartod a fentieket?