A Follow The Flow énekese, Szakács Gergő: "Óriási mérföldkő ez számomra..."

Bertalan Ádám
JOY

Itt az új Pilvaker-klip! A Szavak Forradalmának csapata ezúttal József Attila Magány című művét dolgozta fel. A dalban Deego és Fluor Tomi rappelnek, a refrént pedig Szakács Gergő énekli, aki idén csatlakozott a Pilvaker-családhoz.

A Magány a 2019-es Pilvaker harmadik új dala, az Akarsz-e játszani és a Márciusi ifjak sokkal intimebb testvére. Az új dalban József Attila eredeti művéből egy egész versszak is helyet kapott változtatás nélkül. A jól ismert videomegosztón már bárki megnézheti a Magányhoz készült klipet, élőben pedig a Papp László Budapest Sportarénában csendül majd fel március 15-én.

Óriási dolog számomra, hogy bekerülhettem a Red Bull Pilvaker csapatába. A Márciusi ifjak című dalban a háttérben, dalszerzőként dolgozhattam a srácokkal, és bár az Akarsz-e játszani teaser videójában én is feltűnök pár képkocka erejéig, úgy érzem, az első igazi debütálásom a Magány című szám klippremierje. Ezért ez egy különleges pillanat és egyben egy mérföldkő is számomra.

- árulta el Szakács Gergő, a Follow the Flow énekese.

Gergőre egy ideje már felfigyeltünk, nem csak a megnyerő megjelenése, de a nagyon kellemes hangja miatt is. A Follow The Flow formációban harmadmagával robbant be a köztudatba - bár az első magyar X-Faktorban is indult, de ott a Mimi&Gergő formációval... - , legnépszerűbb számuk (jelenleg) a Nem tudja senki, atkuálisan 37 millió megtekintésnél jár Youtube-on. Tavaly ők lettek Az év felfedezettje díj nyertesei, illetve a 2018-as MTV Europe Music Awards-ot is megnyerték. Sorra teltházas bulikat adnak, így nem kérdés, hogy Gergőre szólóban is nagy az érdeklődés, a Pilvakeren is.

Akárcsak a Márciusi ifjaknál, a Magány videoklipjén is a 235 csapata dolgozott.

„Ez a dal igazi ellenpárja az előzőnek. A Magány merőben eltér a Márciusi ifjak hazafias koncepciójától, így egy sokkal nyugodtabb, letisztultabb képi világot alkottunk meg hozzá” – fejtette ki a 235 képviseletében Blik Dániel, a klip rendezője. „Az előadók izolált környezetében fel-feltűnő nőalak karaktere szándékosan nem kibontott; nem egyértelmű, hogy egy elmúlt szerelem, vagy csak a magányból kizökkentő életöröm megtestesítője.”