Serena Williams új képeitől még a jéghegy is megolvad

gettyimages
Kamilla

A teniszezőnő lett a híres Stuart Weitzman cipőmárka új reklámarca, akiről lélegzetelállítóak lettek az első kampányfotók.

A márka 2020-as kampányképeit Ethan James Green, világhírű fotós készítette, amelyek egyszerre gyönyörűek és úttörők, hiszen a cipőmárka eddig csak és kizárólag olyan híres szupermodelleket kért fel arcainak, mint Gigi Hadid, Kendall Jenner vagy éppen Will Smith lánya, Willow Smith.

Olvasd el ezt is!
Serena Williams depressziós: Facebookon vallott róla

Az olimpiai bajnok teniszezőnő, Serena Williams és a cipőmárka idén szoros együttműködésben áll a VitalVoices nonprofit szervezettel, amely olyan női vezetőket támogat, akik nagy változást hoztak a világba. Serena személyesen választotta ki azokat a női vezetőket, akiknek a munkásságát ő is nagyra becsüli, ilyen Sage Ke'alohilani Quiamno, a Future For Us társalapítója, és Ashlee Wisdom, az Health In HerHUE alapítója, akiknek szervezetei segítik a színes bőrű nőket.

Serena Instagram posztjában árulta el, hogy már év elején befejezték a kampány munkálatait, és nagyon várta, hogy végre megoszthassa az első képeket a világgal.

Remélem, hogy ennek a kampánynak, illetve Stuart Weitzman és a VitalVoices együttműködésének köszönhetően megoszthatjuk a remény és az optimizmus üzenetét, és megünnepelhetjük azokat a nőket, akik felemelik a közösségeiket.

-

A 2020-as kollekció nagyszerűen kiemeli a sportolónő elegáns sportosságát, amelynek már most óriási sikere van a márka kedvelői között.

Ezekről a sztárokról nem is gondoltad volna, hogy ilyen fittek!

Nézd meg a galériánkat - 8 kép
Sztárok, akikről nem is tudtad, hogy ennyire fittek