Crocs- a csúnya is szép?

Promóció

A Z generáció Amerikában egy neves magazin kérdőíve alapján a 13. legcoolabb márkának választotta a Crocs-t, olyan márkák mellett, mint az Adidas vagy a Vans.

Crocs, Birkenstrock, Ugg és Fila csak pár a “nem cool” márkák közül, amit az utóbbi időben a tinédzserek újra felébresztettek és darabjaika a legtrendibbek közé soroljuk napjainkban. Bár egyik márka sem tett annyit írónikusan a divatért, mint maga a Crocs.

A legújabb 2019-es tavaszi kollekció legnagyobb dobása, hogy az egyik legmenőbb rapperrel Post Malonnal működtek együtt. A piacra dobás után csupán 10 (!) perc alatt fogyott el a kollekció összes darabja. Még maga Madonna is a rappert kérdezte meg az instagram oldalán, hogy honnan szerezhet be egy párat!

Az ilyen együttműködések különös új fejezetet jelentenek a Crocs számára, ami a legmegosztóbb cipő márka a közelmúltban. Miután 2004-ben az első bolt nyitása után gyorsan növekedtek, lassan az egész világ megismerte habszivacsból készült papucsaikat. 2007-ben 847 millió dolláros bevételt termeltek, és a CNN "2007-es legmenőbb cipőjeként” írta le. A Crocs darabjait már nem csak a szülők és a professzionális szférában dolgozók vásárolják, hanem a tinédzser generáció, aminek hatása Magyarországon is érzékelhető. Andrew Rees a márka vezérigazgatója azt nyilatkozta, hogy ez nem véletlen, szándékosan fektetnek nagyobb hangsúlyt a különböző együttműködésekre és trendi limitált kollekciók létrehozására. A papucsra rakható dísz “Jibbitz” kollekciók egy része is a fiatal generációt célozza, meg mint például az emojik és a hashtag feliratok.

Ezek a fajta díszek akkor jöttek létre, amikor a Crocs olyan luxus márkákkal dolgozott együtt mint Christopher Kane és a Balenciaga, utóbbi több száz dollárért kelt el és az emberek között vírusként terjedt világszerte nem éppen esztétikus külseje miatt, ami fordítva hatott a vásárlókra és pár óra alatt az összes darab elfogyott a boltokban.

Egy viszont biztos teljesen mindegy, hogy utálod vagy szereted, a Crocs jól felismerhető ikonikus márkává nőtte ki magát, amiről mindig beszélni fognak.

Az új limitált kollekciók elérhetőek Westendben található márkaboltunkban és www.tranzitshop.hu oldalon.