Ezt hogy gondolták? A Burberry új logója mindenkinél kivágta a biztosítékot

Kálmán Zsófi

Nagy változások vannak a Burberry háza táján. Az 1856 óta létező brit ruházati márka sok mindent megélt már, ám úgy tűnik, 2018-ban mégsem tudják, miért szeretik őket a divatérzékenyek. Most már egészen biztos, Christopher Bailey távozása a Burberry-től egy korszak vége!

Christopher két évtizeden át dolgozott a Burberry-nek, 2018 februárjában pedig az utolsó show-ját álmodta meg a divatház égisze alatt. Búcsúkollekciója pedig olyan emlékezetesre sikerült, hogy nem lettünk volna annak a helyében, aki helyébe lép.

Olvasd el ezt is!
Elállt a lélegzetünk! Cara Delevingne újra a kifutóra lépett, és nagyon megható oka volt rá

Aztán minden megváltozott, mikor kiderült, Riccardo Tisci váltja Bailey-t. Tisci személye vegyes fogadtatást kapott, hisz a Burberry az elegancia és a klasszikus értékek szinonimája, ez Riccardo Tisciről már nem mondható el.

Mára pedig nem is kérdés, Tisci nem is akar felülni a régi vonatra, új utakat nyit a divatház történetében, ehhez pedig elsők között egy lógóváltásra volt szükség véleménye szerint.

Tisci jött, az ikonikus Burberry lógó ment!

Helyére pedig olyasvalami került, ami aztán alaposan kiverte a biztosítékot, a Burberry divatház elkötelezett rajongóinál. Az új lógó ugyanis a következő:

Nézd meg az új logót ide kattintva!