Tudtad? Ez a márka lett a legtrendibb 2017-ben
A legnagyobb divatimádók odavannak érte.
A divatkedvelők mind hordani akarják, a divatcikkek és blogbejegyzések róla szólnak, az üzleteikben igazán fellendült a forgalom: vajon melyik márkáról lehet szó?
Persze, hogy az olasz Gucciról! Mióta Alessandro Michele átvette a cég irányítását, egyre nagyobb változások történnek a divatházban. Őrültebbnél őrültebb kiegészítőet dobnak piacra, a modellek sminkje egyre extrémebb a kifutókon, és egyre többen kattintanak az oldalukra.
A Business of Fashion felméréséből kiderült, hogy a Gucci termékeire kattintottak rá a legtöbben az interneten. Egy 65 millió főből álló csoport webshop-nézegetési szokásait mérték fel, és ennek alapján állapították meg, hogy idén a Gucci a legmenőbb divatcég.
Sőt, négy termékük is bekerült a világ kedvenc termékeinek top10 listájába. A logós övük, a masnis ruhájuk, a virágos papucsuk és a csipkés tornacipőjük lett a legnagyobb favorit.
Az ezüstérmet Kanye West márkája, a Yeezy kapta meg – világhírű dizájnereket megelőzve. Ez nem semmi!
Kíváncsi vagy, milyen a Gucci szimbólumszótára? Kattints a galériára!
A Gucci saját szimbólumtárából ihletődtek a díszfoltok