De maradjon köztünk! – Így kedveskednek titokban a dolgozók, ha a vásárló barátságos velük

Kerekes Vivien, Vous.hu

Egy tökéletes világban mindenki kedves és figyelmes lenne a másikkal, a türelmetlenséget vagy az ingerlékenységet pedig még csak hírből sem ismernénk.

Valójában viszont a stressz miatt sokszor észre sem vesszük, milyen barátságtalanul bánunk másokkal. Most néhány dolgozó mesélte el a Whisper appon, hogyan kedveskednek azoknak a vevőknek, akik illedelmesek velük.

Amikor szilveszter előtt bementem egy üzletbe, megláttam egy nagyon klassz ruhát, és rögtön beleszerettem. Sajnos a méretemben már pont nem volt, de azért gondoltam, egy kérdést megér a dolog. Az eladólány pedig annyira kedves volt, hogy addig telefonálgatott körbe a többi üzletbe, míg talált nekem egyet. Egy apró cselekedet, de nekem feldobta a napomat! A Whisper appon most többen is elmesélték, ők mit tesznek, ha egy vásárló nagyon kedves velük.

1. Egy kis kedvezmény

„Egy üzletben dolgozom. Ha egy vásárló nagyon kedves velem, és nem kezel úgy, mint valami rabszolgát, oda szoktam neki adni az alkalmazotti kedvezményemet.”

2. Minden kő alatt

„Egy boltban dolgozom. Ha a vevő kedves, minden követ megmozgatok, és mindenhol ellenőrzöm, van-e esetleg abból, amit keres – a raktárat, az online shopot, más üzleteket. Ha bunkó? Bocs, már elfogyott!”

A többi sztorit ITT olvashatjátok!