Axente Vanessa újra a Calvin Klein kampányarcaként

A modellügynökség

Büszkén jelentjük: szupermodellünk idén újra Calvin Klein kampányának arca, egészen pontosan nyolcadik alkalommal. 2013-ban robbant be először az őszi Calvin Klein Collection klasszikus fekete-fehér kampányával, azóta reklámozta már többször a Jeans és a Platinum vonalat, valamint az Endless Euphoria illatát.

A #mycalvins őrület által ma már nincs olyan, aki ne ismerné Calvin Klein ikonikus fehérneműit, melynek kampányához 2017 tavaszára Vanessát választották többet közt olyan szupermodellek mellé, mint Saskia de Brauw. A fantasztikus augusztusi kampányfotózás részleteiről most először maga a főszereplő számol be:

“Nagyon nagy öröm és kellemes meglepetés volt, mikor felkértek erre a munkára, hiszen már 2 éve nem dolgoztam a Calvin Klein csapatával. Pont Miamiban voltam, mikor írtak az ügynökségtől, hogy megkaptam a kampányt és annyira boldog lettem, óriási megtiszteltetés, hogy engem választotak ki. Újra Patrick Demarchelierrel dolgozhattam az olasz, az amerikai Vogue és a Garage magazin után és úgy érzem, nagy beleszólása volt, amikor közösen megegyeztek a kiválasztásomban.

A korábbi kampányaim által már ismerem az egész csapatot, olyan jó volt mindenkit újra látni és újra beszélgetni. A stylist, George Cortina is kicsit idősebb már, mint ahogyan Patrick is, de hatalmas fazonok, ő is nagyon vicces és vagyány. A fodrász Grace Coddington párja, Didier Malige volt, akit imádok, rengeteget szokott mesélni a munka során arról, hogy milyen volt régen a divatszakma. Nagyon jó humora van neki is, a kedvencem az volt, amikor a fotózás elején elkezdtek kipakolni a sminkesek az óriási stúdióban, beszélgettünk, kinéztünk az ablakon és jött egy vitorláshajó. Didier egyből odaszólt, hogy: “Nézzétek, ott jön a Patrick!”. Úgyhogy Patrick elvitorlázott a stúdióig. Végtelenül aranyos ember ő is, aki imádja és élvezi a munkáját, mindig nagyon lelkes.

A kampányban 4 lány és 2 fiú szerepel, így a négy napos fotózás alatt mindenkinek jutott 1-1 nap. A korábbiakhoz képest teljesen más hangulató képek születtek és annak ellenére, hogy fehérnemű kampányról van szó, a klasszikus szexi helyett inkább fura pózokat kértek tőlem, például hogy menjek le jóga hídba. Eddig például minden fekete-fehér volt, most pedig még a háttér is rózsaszín és kék, egyértelműen érződnek a divatházban lezajló változások. Nagyon élveztem a fotózást, tele volt kihívásokkal.”

Köztudott, hogy kizárólag olyan tökéletesen kisportolt testű modellek szerepelhetnek egy Calvin Klein Underwear kampányban, mint Christy Turlington, Isabeli Fontana, Joan Smalls, vagy Lara Stone. Vajon Vanessa hogyan készül fel egy globális fehérnemű kampány fotózására?
“Alapból edzek, amikor csak tudok, de egy ilyen fotózás előtti estén mindig edzek még egy nagyot, attól függően hogyan érzem magam. Másnap pedig odafigyelek arra, hogy ne igyak túl sokat. Enni eszek rendesen, csak mondjuk figyelek arra, hogy a fotózás reggelén ne egyem tele magam és pl. olyan ételt fogyasszak, mint a tojás, ami energiát ad, mellette pedig zöld teázok.”

2017 ismét szupermodellünk éve lesz, végül is ki mondhatja még el magáról, hogy egy Calvin Klein és egy Prada kampány arcaként nyitotta az évet? Kattints a galériára és csekkold le Vanessa kampányfotóit!

Nézd meg a galériánkat - 7 kép
Axente Vanessa újra a Calvin Klein kampányarcaként