A legújabb Dolce generáció: a celebgyerekek
A feltörekvő generáció ifjú titánjai közt szép számmal vannak génlottó nyertesek is!
A Dolce&Gabbana is kezdi felfedezni az Insta-generációban rejlő lehetőségeket, éppen ezért legújabb tavaszi-nyári kampányához egy csokorra való híres celeb srácot gyűjtött össze.
Mondjuk is pontosan, hogy kiket...
Cindy Crawford 17 éves fiát Presley Gerber-t, Jude Law 20 éves fiát Rafferty-t, Daniel Day-Lewis 21 éves fiát Gabriel-Kane-t és Pamela Anderson fiait a 18 éves Dylan Jagger Lee-t és a 20 éves Brandon Thomas Lee-t. Továbbá napjaink egyik népszerű közösségi média személyiségét (aki már az utóbbi időben modell babérokra is tör) a 22 éves Cameron Dallas-t se akarták kihagyni a sorból, ahogy a 18 éves street style sztárt Luka Sabbat-ot sem.
A kampány a #DGMillennials hashtag alatt fut és Instagramon már el is kezdték csepegtetni képek formájában a kulisszatitkokat.
A szinte már ismertetőjegyükké vált dolce vita életérzés - ami minden kampányukra jellemző - marad, csak a modellek körében történt egy kis frissítés és nagyon úgy tűnik, hogy ez a döntés elég jövedelmezőnek bizonyul majd.
Azért mutatunk még pár fotót, és érdemes Jude Law fiát kicsit jobban szemügyre venni, mert már most nagyon hasonlít sármos apukájára - nem mintha a többieknek szégyenkezniük kéne bármi miatt is. Az olasz divatház nagyon jól választott, arról nem is beszélve, hogy a női vonalon is olyan modelleket kért fel, mint a 20 éves énekesnő/színésznő Zendaya, vagy a 15 éves Thylane Blondeau.
Sokuknak abszolút nem idegen a divat világa, ahogy a kifutótól se jönnek már zavarba, így nagy valószínűséggel hallunk még róluk más brandek kapcsán is.
Mit gondolsz a készülő kampányról?