Luxuslakás olcsón örökbefogadásért cserébe

B. Krisztina

Egészen újszerű online kampányba kezdett az Erste Bank az Airbnb-vel karöltve az Illatos úti Ebtelep kutyáinak megsegítésére.

A Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság Állategészségügyi Szolgálata folyamatos helyhiánnyal küzd, 94 férőhelyen sokszor 120-130 kutya és macska él, ezért minden újszerű ötlet segíthet nekik végre igazi otthont találni. A Team Red Reklámügynökség hozta életre ezt a figyelemre méltó kezdeményezést, ők mesélnek a kampányról

Első lépésként megkerestük három Airbnb-n szereplő budapesti lakás tulajdonosát, és módosítottuk a profiljukat az árva kutyák fotóival és leírásával, mintha a kutyusok elfoglalták volna a hirdetéseket, hogy így találjanak otthont maguknak.

A kampány lényege pedig az, hogy ha valaki örökbe fogadja a kutyák bármelyikét, három napra kiveheti a három Airbnb-n szereplő meseszép lakás bármelyikét 2700 Ft/éj áron. Örökbefogadás után így egyből össze is barátkozhatnak az újdonsült gazdi-kutyus párok kellemes körülmények között, mintha elmentek volna együtt nyaralni egy hosszú hétvégére.

Az ötlettől egyrészt azt várjuk, hogy kedvet adjon az örökbefogadáshoz, és minél több kutyának sikerüljön új otthont találni, de a kampánynak az is célja, hogy újszerűsége révén az itthoni, a nemzetközi sajtóban, és az online közösségi térben is minél többen beszéljenek a témáról.

Itt tudjátok megnézni a kutyusokat és az Airbnb lakásokat