Ez az idei divat, a Google szerint

P.B.A.

Annyi biztosan megállapítható a Google-ös keresőszavakból, hogy melyik ruhadarabok az idei közönség kedvencek!

A Google Fashion Trends Reportjában 2012 januárja óta figyelt meg közel 6 millió keresést, azt figyelve, melyik ruhadarabok, divatirányzatok lettek népszerűbbek az adott időszakban, és a világ mely területein hogyan váltakoznak ezek a trendek.

Míg a peplum, a normcore stílus és a fűzős ruhákra irányuló keresésben egyértelmű hanyatlás figyelhető meg, a következő ruhákra egyértelműen növekszik az érdeklődés az interneten:

Tüll szoknya

34%-kal népszerűbbek, mint 2014-ben voltak, főként feketében és fehérben. Sőt, az emberek saját maguk is szeretnék elkészíteni, sok DIY tutorial videót kerestek. Gyakran társult Carrie Bradshaw neve a tüll keresőszó mellé.

Melegítő naci

A melegítő nadrág népszerűsége is nő a férfiak és nők körében egyaránt.

Midi szoknya

2013-as népszerűsége óta kilencszeresére nőtt a térd alá érő A-vonalú fazon. Az emberek arra is sokat kerestek a midi szoknyával kapcsolatban, hogy hogyan kell viselni, inspirálódtak különböző outfit tippekből.

Palazzo (lengő szárú) nadrág

Hirtelen robbant be, és népszerű ez a nagyon trapéz, nagyon bő szatén nadrág.

Derék szorító

Kim Kardashiannak hála ez a karcsúsító trükk sokak kedvence lett, ami állítólag rendszeres viselet mellett íveltebbé teszi a derékvonalat (bár az orvosok nem ismerik el ennek a hatásosságát...).