Ez az idei divat, a Google szerint
Annyi biztosan megállapítható a Google-ös keresőszavakból, hogy melyik ruhadarabok az idei közönség kedvencek!
A Google Fashion Trends Reportjában 2012 januárja óta figyelt meg közel 6 millió keresést, azt figyelve, melyik ruhadarabok, divatirányzatok lettek népszerűbbek az adott időszakban, és a világ mely területein hogyan váltakoznak ezek a trendek.
Míg a peplum, a normcore stílus és a fűzős ruhákra irányuló keresésben egyértelmű hanyatlás figyelhető meg, a következő ruhákra egyértelműen növekszik az érdeklődés az interneten:
Tüll szoknya
34%-kal népszerűbbek, mint 2014-ben voltak, főként feketében és fehérben. Sőt, az emberek saját maguk is szeretnék elkészíteni, sok DIY tutorial videót kerestek. Gyakran társult Carrie Bradshaw neve a tüll keresőszó mellé.
Melegítő naci
A melegítő nadrág népszerűsége is nő a férfiak és nők körében egyaránt.
Midi szoknya
2013-as népszerűsége óta kilencszeresére nőtt a térd alá érő A-vonalú fazon. Az emberek arra is sokat kerestek a midi szoknyával kapcsolatban, hogy hogyan kell viselni, inspirálódtak különböző outfit tippekből.
Palazzo (lengő szárú) nadrág
Hirtelen robbant be, és népszerű ez a nagyon trapéz, nagyon bő szatén nadrág.
Derék szorító
Kim Kardashiannak hála ez a karcsúsító trükk sokak kedvence lett, ami állítólag rendszeres viselet mellett íveltebbé teszi a derékvonalat (bár az orvosok nem ismerik el ennek a hatásosságát...).