Amber Valletta a H&M tavaszi CONSCIOUS kollekciójának reklámarca

Joy.hu

A H&M továbbra is elkötelezetten kiáll a fenntarthatóbb divat mellett, 2014 áprilisában megjelenő kollekciója, és a kampány arcának választott modell is ezt mutatja.

A Conscious kollekció nélkülözhetetlen, divatos darabokat mutat be, amelyek fenntarthatóbb anyagokból készültek, mint például a 100%-ban újrafelhasznált pamut, a Tencel és a kender. A termékek az összes, női kollekciós H&M üzletben, valamint online is kaphatók lesznek.

"Nagyon izgatottan várom, hogy a H&M Conscious kampányával együtt dolgozhassak, mert a céggel hasonló a nézőpontunk a fenntarthatóságot illetően." – mondta Amber Valletta. "Ez a kollekció jól mutatja, hogy lehetsz divatos, miközben az embereket és a környezetet is megóvod. Egyszerűen imádom a ruhákat, és a tény, hogy minden darab organikus, újrafelhasznált és cellulóz szövetekből készült, azt bizonyítja, hogy többé nem kell a fenntarthatóságot a divat érdekében feláldozni."

Az idei Conscious Exclusive kollekciót a H&M a fenntartható divat és dizájn ötletgazda Ever Manifesto-val közreműködve alkotja meg, ami egy ékes bizonyítéka a H&M fenntarthatóbb divatjövő felé tett elkötelezettségének.

A drámai és részleteiben aprólékosan kidolgozott, flamenco világ és a bohémia által inspirált kollekció darabjai bebizonyítják, hogy mennyi lehetőség rejlik a fenntarthatóbb anyagokban. A Conscious Exclusive a világ 150 kiválasztott H&M üzletében, valamint online lesz kapható.

"Nagyszerű érzés egy olyan márkával együttműködni, mint a H&M, amely a fenntartható divat közismertté tételét tűzte ki célul, különösen egy ilyen kidolgozott és innovatív kollekcióval" – nyilatkozta Elizabeth von Guttman és Alexia Niedzielski, az Ever Manifesto munkatársai. "A lehetőség, hogy a cég Conscious csapatát támogathatom és pozitív változásra inspirálhatom, egy roppant izgalmas élmény."

Kíváncsian várjuk az organikus és egyben dizájnos darabokat!