ageLOC® Technológia: A 40-esek az új 30-asok

Joy.hu

A szerzõ 2012. május 3-i könyvbemutatójának elõzetese - tények és vélemények a fiatalosságról

A gazdasági válság ellenére a fogyasztók továbbra is költenek az öregedésgátló termékekre, ami azt jelenti, hogy fiatalos külsejük megtartását a szépség- és egészségápolás többi válfaja fölé helyezik.1 Mindössze tíz éven belül, az emberiség történelmében elõször, a 65 éves vagy annál idõsebbek száma meghaladja az 5 évesnél fiatalabb gyermekek számát.2 A 65 éven felüliek száma várhatóan megduplázódik 2050-re.2 A baby-boomer nemzedék csaknem 80 %-a törekszik a fiatalos külsõ és közérzet megõrzésére.3 A fogyasztók 90%-át az érdekli, hogyan választhatnának egészséges életmódot.3 A globális kozmetikai- és szépségipar 333 milliárd dolláros ipari szegmens, amelynek leggyorsabban növekvõ ágazata az öregedésgátlás.4 A globális wellness-termékipar 569 dollárt tesz ki, az öregedésgátlás pedig a leggyorsabban növekvõ iparága.5 Az anti-aging piac várhatóan 274,5 milliárra bõvül 2013-ra.6

„Mire az ember olyan bölcs lesz, hogy jól tudná élni az életét, már elmúlik belõle az élet. Jó tudni, hogy a tudomány segítségével létrejött olyan technológia, amellyel ez az ellentmondás feloldható. Mindannyian félünk az öregedéstõl, az elmúlástól. Mindig csodálattal és irigykedve néztem az egészséges idõs embereket. Megnyugtató arra gondolni, hogy létezik ilyen. Örülök, hogy ezzel esélyt kapok arra, hogy a várható öregkoromat én is félelem nélkül, fiatalosan, energikusan tölthetem majd.” (Hegyi Barbara)

„Sohasem féltem az öregedéstõl, de megvallom, hogy titokban felelõtlennek tartottam magam emiatt. Elfelejtettem volna felnõni, s ezért nem tartok az idõ múlásától? És nem! Nekem volt igazam! Dr. Joseph Chang könyve arra tanít, hogy ne elszenvedõi hanem alakítói legyünk az életünknek." (Komlósi Ildikó)

„Isten megteremtette a Földet és az embernek törvénybe adta annak megõrzését. Nem rombolását és nem pusztítását. A saját egészségünk és "szépségünk" megõrzése tehát kötelességünk, nem hiúság vagy társadalmi elvárás kérdése. A természetes és nem agresszív létezés, az üde és fiatalos külsõ, a harmónikus életvitel és a tudatos gondolkodás együtt az az életforma, amelyhez Dr. Chang ezzel a könyvével kivételesen nagy segítséget ad mindenki számára.” (Rost Andrea)

2015-re az öregedésgátlási ipar elõirányzott növekedési mutatói a következõképp alakulnak:

76% az Egyesült Államokban
73% Európában
72% Japánban
82% a Csendes-óceán térségében7

1 A bõrápolás új értékfelfogása, 2011. március, Euromonitor
2 Az öregedõ világ: 2008. Nemzetközi népesedési jelentés. 2009. július, Nemzeti Öregedési intézet és az USA Népszámlálási Irodája.

3 Az öregedésgátlás piaca: globális perspektíva, 2008. Datamonitor.

4 Trendfigyelõ: Az ipar a határpiacokra és a niche piacok területének növekedésére. 2009. május Globális kozmetikai – és piperecikkgyártás: A szépségipar következõ forró pontjai. 2009. június

5 Euromonitor OTC Egészségügyi jelentés, 2009. július
6 BCC Kutatás, piackutatási jelentés: “Öregedésgátló termékek és szolgáltatások: A globális piac” 4-26. oldal http://www.bccresearch.com.

7 Öregedésgátló termékek – Globális üzletstratégiai jelentés 2008. március, Globális Ipari Elemzõk, Inc.