Horoszkóp
Lélek
Divat
Szépség | Beauty Club
Sztárok

Marketingverseny magyar diákoknak

Marketingverseny magyar diákoknak
A nap cikke

Napi horoszkóp május 16.: a Bikáknak érdemes megvédeniük az érdekeiket, a Rákok a tökéletességre törekszenek

Ma sem érdemes megfeledkezned a horoszkópodról, hisz a a hét második felében is izgalmak várnak!

Fitt

Az új legjobb barátnőd, aki motivál a fittebb életmódra

Promóciók

Ints búcsút a striáknak és a pigment- vagy napfény okozta foltoknak!

Promóciók

A New Balance a legendás szürke színét ünnepli, a legnagobb sztárok pedig odáig vannak érte!

Promóciók

Kényelem és minőség a család minden tagjának - A Lasocki márka új kollekciója már elérhető a CCC-ben

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Olvasd el!

4 csillagjegy, aki még májusban találkozik élete szerelmével: romantikus csodák várhatóak!

A május nemcsak aranyesőt, pénz és jókedvet hoz magával, hanem vad, szenvedélyes energiákat is…

Olvasd el!

Máris itt a nyár egyik legnagyobb trendje: a stílusos nők lecserélték a farmert erre a nadrágra

Bizony, ez még a farmer nadrágnál is nagyobbat fog szólni.

Olvasd el!

5 rejtett jel, hogy valaki nárcisztikus: ha ezeket tapasztalod, menekülj!

Nem mindig olyan könnyű felismerni egy nárcisztikus férfit, főleg akkor nem, ha te végtelenül empatikus, gondoskodó személyiség vagy! Most segítünk!

Olvasd el!

8 ikonikus női sztár a 90-es évekből, aki mára teljesen felismerhetetlen lett

A 90-es évek minden túlzás nélkül legendás. A divat, a filmek, és persze a sztárvilág fénykora miatt is.

Olvasd el!

5 szobanövény, ami kész vagyonokat ér és sokan nem is tudnak róla

Ezek a növények nemcsak szépek, de rendkívül értékesek is. Vajon a te otthonodban lapul belőlük? Ideje megnézni!

Facebook
Twitter
Pinterest
Vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhatott 131 magyar egyetemista és főiskolás, akik közül a legjobbak Párizsban prezentálhatják ötletüket. A nemzetközi L’Oréal �Brandstorm marketing verseny egy innovatív tehetségkutató és munkaerő toborzó eszköz, ami rekord számban vonzotta a legkimagaslóbb tehetségeket az elmúlt 21 évben. A versenyfeladat egy termék megtervezése és az ehhez kapcsolódó marketingstratégia kidolgozása. 40 országból több mint 50 ezer marketingszakos jelentkezett a nemzetközi �Brandstorm üzleti játékra, hogy marketingstratégiát dolgozzon ki �a L’Oréalnak, és a legjobbak Párizsban a vezetőségnek prezentálják ötleteiket.

A több mint 20 éves L’Oréal Brandstorm verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. A hallgatók marketing karrierjében egyaránt tanulási és szakmai előrelépési lehetőséget jelent a részvétel. Az idei feladat a dél-ázsiai piacra kifejlesztett hajápoló termékcsalád marketingstratégiájának kidolgozása volt, a résztvevő hallgatók együtt dolgozhattak egy kommunikációs ügynökséggel és kreatív kampányt terveztek az általuk kitalált márka bevezetésére. A döntő Párizsban a L’Oréal vezetői és reklámszakemberei előtt zajlik 2012. június 19-20-án. A dobogós csapatok nyereménye a tapasztalati tanulás és élmény mellett egy több ezer euró értékű utazás egy általuk választott helyre.

51843.w.jpg

Üzleti stratégiánk kulcsfontosságú része munkáltatói hírnevünk építése, és tehetséges, kreatív fiatalok megtalálása. A L’Oréal Magyarország immár 11 éve állt be a versenyző országok sorába. Az idén csatlakozó Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mellett a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Pécsi Tudományegyetem és a Szegedi Tudományegyetem diákjai mérték össze tudásukat. A L’Oréal vezetőségéből álló zsűri a magyar csapatok közül a Corvinus egyetem diákjait választotta nyertesnek, ők képviselhetik Magyarországot a párizsi döntőn.

„A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal. AZ idén hatodik alkalommal kerültünk a tíz legvonzóbb vállalat közé Magyarországon az Aon Hewitt és az AISEC által készített Legvonzóbb Vállalti Felmérés alapján. A verseny egyben munkaerő toborzó eszköz is. Minden év nyarán személyes felvételi interjút készítünk a játékosokkal, és a legjobbaknak gyakornoki pozíciót kínálunk” – mondta Szöllősi Éva a L’Oréal Magyarország HR menedzsere.

Hogy tetszett a cikk?

Egynek jó.
Nice job!
Imádom!

Videók

Fitt

Az új legjobb barátnőd, aki motivál a fittebb életmódra

Promóciók

Ints búcsút a striáknak és a pigment- vagy napfény okozta foltoknak!

Promóciók

A New Balance a legendás szürke színét ünnepli, a legnagobb sztárok pedig odáig vannak érte!

Promóciók

Kényelem és minőség a család minden tagjának - A Lasocki márka új kollekciója már elérhető a CCC-ben

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép

Harry herceg egy karkötővel üzent Vilmosnak? Az elemzők szerint szívszorító jelentése van az ékszernek

Bár Harry az elmúlt években többször is nyilvánosan kritizálta a bátyját, a jelek szerint a herceg igazából nagyon hiányolja a testvérét, és ezt nem fél jelezni sem neki.

Kép

Napi horoszkóp május 16.: a Bikáknak érdemes megvédeniük az érdekeiket, a Rákok a tökéletességre törekszenek

Ma sem érdemes megfeledkezned a horoszkópodról, hisz a a hét második felében is izgalmak várnak!

Kép

5 rejtett jel, hogy valaki nárcisztikus: ha ezeket tapasztalod, menekülj!

Nem mindig olyan könnyű felismerni egy nárcisztikus férfit, főleg akkor nem, ha te végtelenül empatikus, gondoskodó személyiség vagy! Most segítünk!

Kép

12 elítélt történelmi alak és a kedvenc filmjeik - mit nézett Hitler, Jeffrey Dahmer, Kim Dzsongil?

Igen meglepő ez a filmes lista! A történelem legelítéltebb alakjainak kedvenceit gyűjtöttük össze, amikért egyébként sok millióan rajonganak!

Kép

Leonardo DiCapriónak is vannak kedvenc filmjei, nem is akármilyenek!

Az Oscar-díjas színésznek érdemes lehet adni a szavára.

Kép

8 ikonikus női sztár a 90-es évekből, aki mára teljesen felismerhetetlen lett

A 90-es évek minden túlzás nélkül legendás. A divat, a filmek, és persze a sztárvilág fénykora miatt is.