Winona Ryder a legújabb képein úgy néz ki, mintha a 90-es évekből lépett volna elő

Christopher Polk/gettyimages
Kamilla

Winona Ryder sikeresebb, mint valaha!

A színésznő lett ugyanis Marc Jacobs J Marc válltáskájának új reklám arca, amelyről ma kerültek ki az első hivatalos kampányfotók. Az eredmény pedig lenyűgöző, hiszen az elmúlt 30 évben szinte egy percet sem öregedett Ryder, de még a stílusát is sikerült kicsit 90-es évek „ízüre” csinálni.

Az 50 éves kortalan szépségnek is tartott sztár nevét 3 évtizede ismerte meg a világ. Annak idején üde és fiatalos kisugárzásával nyerte meg a rajongók és a filmeket kedvelőket. Az akkoriban népszerű grunge glam stílus idén is visszaköszönőben van, ezért is lett kitalálva ez a koncepció Winona képeihez.

Olvasd el ezt is!
Winona Ryder elárulta: Keanu Reeves különleges vállalt be érte a Drakula forgatásán

Marc Jacobs tervező egyébként régi múzsájának tartja Winonat, akivel többször dolgozott együtt különféle reklámkampányokon, most pedig, 22 évvel a híressé vált bolti lopása után ismét visszataláltak egymáshoz.

Ryder a képeken guggolva pózolt egy divatos vintage babakék és csipkés ruhában, valamint fekete pántos platform cipővel és az új J Marc válltáskával. A zseniális bőrtáska háromféleképpen hordható, melyeket a Ryder is bemutatott: clutch, válltáska vagy cross body táska formájában, illetve különböző színekben is elérhető a kiegészítő. Többek közöt: halvány rózsaszín, kék és zöld, valamint néhány kéttónusú opció.

Az elmúlt néhány évben az Ollókezű Edward sztárjának karrierje is beindult, hiszen jelenleg is a Stranger Things egyik szereplője.

Ezt olvastad már?

Nézd meg a galériánkat - 7 kép
Híres nők 50 felett, akik megtanítják, hogy a divat kortalan