Az Ulz Productions a hazai sikerek után meghódítaná a nemzetközi piacot is
Forrás: PR

Az Ulz Productions egy Magyarországon már elismert tartalomgyártó vállalkozás, alapítója a csupán 23 éves Matthias Ulz rövid idő alatt jelentős sikereket ért el. A hazai divatipar meghatározó szakemberévé vált, saját elképzeléseit valósítja meg, fotósorozatok, illetve reklámfilmek formájában. Képi világuk, és színhasználatuk mások számára is könnyen megkülönböztethetőek.
Az Ulz Productions csapata saját 100 négyzetméteres stúdiót alakított ki Budapest vonzáskörzetében, amely nagy volumenű forgatásoknak, kampányfotózásoknak ad teret. Állandó fiatalos stábbal dolgoznak, melynek óriási előnye a megújulás, és a kreativitás. Pályafutásuk alatt hazai, illetve nemzetközi modellügynökségekkel alakítottak ki szoros kapcsolatot, mint a Visage Models Hungary, WeAreOne Management, Sparkling Models, Avantage Management.
Legnagyobb korábbi együttműködő partnereik a Párizsi Udvar Hotel, Gucci, Kiss Márk, Stories Hotel, Museum of Sweets & Selfies, Elevenpark, Ganxta Zolee és a Kartel, B72 Stúdió, Aquaworld Resort Budapest. Több hazai, illetve külföldi magazinban jelentek meg kreatív anyagaik.

Szolgáltatásaikat több csomagban kínálják a megrendelőik számára, így a kezdő vállalkozások is megtalálják a számukra legkedvezőbb ajánlatot. Fontosnak tartják, hogy az elkészült anyagok kompatibilisek legyenek a közösségi média platformjaival, illetve a partnerek elégedettek legyenek a hirdetések elérésével. A tartalmon felül a hossz, illetve a formátum is meghatározó egy megrendelésnél.
Az Ulz Productions ebben a nehéz pandémia által sújtott időszakban is úgy gondolja, hogy előre kell tervezni, és arra biztatja vállalkozó társait, hogy akik tehetik, folytassák alkotói tevékenységeiket, hiszen ez az időszak is le fog zárulni.

Szeretnénk a hazai piac után továbblépni európai szintre. Már rengeteg megkeresésünk érkezett, és nyitottak vagyunk külföldi megbízásokra. Sajnos a vírushelyzet minket sem támogat, de ahogy van rá módunk, útnak indulunk nemzetközi kapcsolatokat építeni. Jelenleg a magyar piaci lehetőségek kihasználására törekszünk, ezzel is haladva a kijelölt utunkon.

Sokakban él az a tévhit, hogy a reklámfilmeknek egy óriási költségvetésű kampánynak kell lennie, amik csak a kereskedelmi csatornákon érhetőek el. A közösségi média térhódítását felhasználva nyújt lehetőséget a sokoldalú tartalomgyártásra az Ulz Productions. Kitűzött céljuk, hogy innovatív látásmódjuknak és széleskörű kapcsolatrendszerüknek köszönhetően könnyen megvalósítsák megrendelőik egyedi elképzeléseit.
Hogy tetszett a cikk?
Napi horoszkóp február 1.: az Oroszlánok diplomáciát gyakorolnak, a Nyilasok a szokásosnál nehezebb feladattal küzdenek
A hónap első napjára is üzentek a csillagok, mindenképp érdemes tehát elolvasnod a horoszkópodat!
A top 10 legabszurdabb szexjelenet a Fehér Lótusz 2. évadából, amit csak nagyon nehezen tudunk feldolgozni
Nem is tudjuk, hogy hol kezdjük...
Ez lenne a legbizarrabb cipőtrend? A híres nők máris imádják és megvan rá az okuk
Újra egy megosztó darab került a figyelem középpontjába.
7 törölt filmjelenet, ami nemcsak a történetet, de a főszereplőről kialakult képet is megváltoztatta volna
A filmtörténelem legnépszerűbb alkotásainak, klasszikusainak szinte kívülről fújjuk bizonyos jeleneteit, amelyek meghatározóak lettek a karakterről kialakult képünk és más dolgok szempontjából is.
5 dolog, amit sose mondj az egyedülálló barátaidnak
Ahogyan Beyoncé is mondaná (azaz énekelné), „szingli, csajok, fel a kezekkel”, ha titeket is a most következő megjegyzések valamelyikével próbáltak megvigasztalni szakítás után!
ByeAlex nagy lépésre szánta el magát: 8 év után ismét könyvet ír
Ezúttal nem egy új zenéről vagy klipről posztolt, hanem arról, hogy valami egészen más dologgal is készül.