Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

A vörös hús mégis egészséges! 5 érv mellette

A vörös hús mégis egészséges! 5 érv mellette
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Nem érdemes elkerülni a belőle készült finomságokat – mondják a szakemberek.

Egyre többen teszik le a voksukat a vegetáriánus vagy a flexiteriánus étrend mellett. Utóbbi korlátozott húsfogyasztással járó táplálkozást jelent, aminek a mennyiségi szabályozás mellett többnyire a vörös húsok elkerülése is része.

Becslések szerint a nyugati társadalmakban a csirke még csak az összes húsfogyasztás harmadát jelentette, mára ez az arány több mint 50%-ra növekedett.

A vörös hús háttérbe szorulását fokozhatja, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) legfrissebb ajánlása szerint a feldolgozott hústermékek – köztük például a kolbász vagy a bacon – rákkeltőek.

Igen ám, de a vörös húsnak kifejezetten egészséges fajtái is léteznek: gondolj csak például egy szelet sovány karajfilére vagy egy finom marha steakre!


Fel is sorolunk néhány érvet ezek mellett…

1. Tele vannak B12-vitaminnal, ami segít az idegsejtek regenerációjában, ezáltal a stressz csökkentésében és a szellemi frissesség megtartásában.

2. Gazdagok omega-3 zsírsavakban. Különösen azok egyik fajtájában, a DHA-ban, vagyis a dokozahexaénsavban, ami főleg a fiataloknál segíti elő az agyi folyamatokat.

Olvasd el ezt is!

3. Segítenek a vérnyomás csökkentésében. A bennük lévő kálium hozzájárul az érfalak rugalmasságának visszaállításához, megőrzéséhez.

4. Jók lehetnek megfázás ellen. A D- és az A-vitamin erősíti az immunrendszeredet.

5. Nem feltétlenül hizlalnak. A megfelelő módon – például kókuszzsírban sült – sovány vörös hús egészséges körettel párosítva semmilyen szempontból nem számít diétagyilkos fogásnak.


Te szereted a vörös húsokat?

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!