Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Gyorstippek, hogy ne legyél hisztis soha többet

Europress
Gyorstippek, hogy ne legyél hisztis soha többet
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha még jobban kiborulsz rajta, hogy mennyire ki vagy borulva.

1. Jöjj rá az okára!

Keresd meg azt az impulzust, ami elindította a legelső dominót. Hamar rájössz majd, hogy csak amiatt látsz egy kicsit rosszabb színben mindent, és végre célzott megoldásra törekedhetsz.

Olvasd el ezt is!


2. Kevesebb koffein és alkohol

Ezek a vegyületek hátrányosan érintik az idegrendszered működését. Rendszeres fogyasztásuk esetén nem csoda, hogy olykor kicsúszik a lábad alól a talaj.


3. Figyelj oda az apró dolgokra!

Legyél őszinte magaddal, és igyekezz belátni, melyek azok a kisebb bosszúságok, amik nem érdemelnek szót – s melyek azok, amik jobb kedvre deríthetnek.

Olvasd el ezt is!


4. Csinálj valamit szenvedéllyel!

Mindennap legyen valami olyan teendőd, amit szívvel-lélekkel, teljes odaadással végzel. Ez feltölt, és segít átvészelni a nehezebb perceket.


5. Nézd magad kívülről!

Vegyél egy mély lélegzetet, és képzeld el, hogyan festhetsz kívülről, amikor éppen hisztis vagy. Nincs az a kiborulás, amiből ne józanodnál ki emiatt…


6. Vezesd le a negatív energiákat!

Amikor legközelebb úrrá lesz rajtad a kínzó feszültség, keress valami fizikai szintű gyorssegélyt: például menj el sétálni a természetbe vagy futni.

Olvasd el ezt is!


7. Legyél egy kicsit egyedül!

Szánj időt az egyedüllétre, amikor egy kicsit magadra maradhatsz a gondolataiddal. Ha rend van a fejedben, kevesebb külső tényező árthat a nyugalmadnak.


Te mitől borultál ki legutóbb?

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!