Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

4 új tipp körömrágás ellen

Europress
4 új tipp körömrágás ellen
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A vörös körömlakk „gyógyhatásáról” már írtunk, most jöjjön a többi!

1. Tereld el a figyelmedet!

Valahányszor azon kapod magad, hogy már megint a szádhoz emeled a kezedet, vess be egy egyszerű és bárhol alkalmazható trükköt. Egy pszichológiai fórumon olvastuk: ha hármasával visszaszámolsz 99-től, eléggé leköt, hogy átlendülj a mélyponton.


2. Keresd meg az okát!

A körömrágás – a „rossz” szokások többségéhez hasonlóan – általában valamilyen környezeti ingerre adott válasz, aminek célja az érzelmek szabályozása és a szorongás enyhítése.

Ezt nem mi fogalmaztuk meg ilyen szépen, hanem Karen Pine professzor, a brit Herfordshire-i Egyetem szakértője. Úgyhogy gondold csak végig, mikor támad az inger!


3. Relaxálj!

Többféle relaxációs technika várja, hogy kipróbáld, és végre megszabadulj a feszültségtől. Próbáld ki az autogén tréninget, vagy az izmok megfeszítésén és elengedésén alapuló progresszív fajtát! Kevesebb stressz esetén ugyanis egyértelmű, hogy ritkábban lesz igényed a körömrágáshoz hasonló pótcselekvésekre.

Olvasd el ezt is!


4. Vesd be a hipnózist!

Az utóbbi években egyre gyakrabban használnak a szakemberek mély tudatállapotot a függőségektől való megszabadításhoz. Körömrágás esetén például azt szokták „beprogramozni”, hogy a szájba vett kéznek szörnyen rossz íze van, így tudat alatt szűnik meg a motiváció.


Te kipróbáltad már a fentiek valamelyikét?

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!