Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Délutáni alvással a cukorbetegség ellen?

Europress
Délutáni alvással a cukorbetegség ellen?
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A napközbeni szundikálásnak szuper hatása van az egészségedre, persze ha jókor, megfelelő ideig tart!

Egy kutatásban bebizonyosodott, hogy akik naponta 60 percet aludtak napközben, 46%-kal kisebb eséllyel alakult ki náluk 2-es típusú diabétesz. Sajnos a felmérésből az is kiderült, hogy ha valaki túl sokat szunyókál napközben, az májproblémákhoz, anyagcsere zavarokhoz és akár szívbetegségekhez is vezethet. Akkor most mivel teszel jót?



A vizsgálatot végző tudósok szerint az az ideális, ha napközben 20-25 percet alszol, és délután 1-2 óra előtt dőlsz le. Ettől energetizált leszel, de nem alszod túl magad, így az éjjeli pihenést nem zavarod meg. Ugyanis, az nagyon fontos, hogy az éjszakai alvás megfelelő legyen.



Bár hétköznap nehéz megoldani a délutáni alvást, azért hétvégente beiktathatod, nem igaz?

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!