Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Hogyan tompíthatod az ülő életmód negatív hatásait?

Europress
Hogyan tompíthatod az ülő életmód negatív hatásait?
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Tegyél jót a testtartásoddal és az anyagcseréddel! Segítünk benne.

Sétálj többet!

A hosszas üléstől „berozsdásodik” a csípőd és megfájdulhat a derekad. Ha ülőmunkát végzel, valószínűleg már huszonévesen jelentkeznek nálad az első tünetek, amiket szerencsére könnyedén megszüntethetsz. Csak iktass be egy kis rendszeres sétát a napodba, s a szervezeted hálás lesz érte! Érdemes napi 10 000 lépés teljesítésére törekedned.

Olvasd el ezt is!


Óránként állj fel!

Szakértők szerint már az is jó, ha másfél óránként átmozgatod magad egy kicsit, mivel az emberek többsége sajnos egyáltalán nem szokott erre figyelni. A legjobb, ha ilyenkor elmész egy pohár vízért, vagy akár még lépcsőzöl is egy kicsit. A lényeg, hogy pezsdítsd fel a vérkeringésed, mert az még a szellemi teljesítményednek is jót tesz.

Olvasd el ezt is!


Nyújts mindennap!

Egyetlen nyújtó gyakorlat is segíthet benne, hogy az üldögélés csekélyebb nyomot hagyjon a testeden. Minél tovább ücsörögsz egyébként, annál jobban megrövidülnek az ízületi szalagjaid – ami főleg a csípődre igaz. Ennek kiküszöbölésére állj háttal a falnak, egyik térdedet tedd le a földre, majd a falnál maradva lassan állj fel, és húzd ki magad! Mindkét oldalra végezd el párszor.


Guggolj le!

Ha a kényelmesebb változatot szeretnéd csinálni, állj széles terpeszbe, és engedd le a popsidat a térded vonalába úgy, hogy a térded lehetőleg ne kerüljön a bokád elé. A másik – kicsit nehezebb – alternatíva a hindu guggolás, ahol lejjebb ereszkedhetsz a hátsóddal, egészen le a földre. Ízületi problémával inkább óvatosan végezd!


Ne kezeld tragédiaként, hogy ülnöd kell!

Nem az számít, hogy mi történik veled, hanem hogy hogyan éled meg – tartja a régi bölcsesség, ami még egy ilyen hétköznapi dologra is igaz, mint az ülés. Ha szereted a munkádat, és elfogadod, hogy ezzel jár, biztos lehetsz benne: sokkal kedvezőbben reagál a szervezeted, mintha óránként telesírnád a párnádat, hogy jaj, ezt most miért kell.


Te mennyit szoktál ülni egy nap?

Négy hónapja (szinte) kizárólag magam főzök – 18 dolog, amire rájöttem ezalatt

Életemben először elkezdtem minden nap főzni. Nevessetek, ha akartok, nekem ez nagy dolog.

Napi horoszkóp május 27.:a Bakok komoly elhatározásra jutnak, a Halak bátran vállalják a véleményüket

Mielőtt átadod magad a hétvégének, érdemes elolvasnod a napi horoszkópod, mert a csillagok mára is izgalmas üzeneteket küldtek!

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!