Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Fogyj óráról-órára! Egész napos fogyiterv

Europress
Fogyj óráról-órára! Egész napos fogyiterv
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha szeretnéd ledobni a fölös kilókat, sajnos nem elég, ha reggel kelbimbót teszel a smoothie-dba és elmész futni. Egész nap meg kell próbálnod olyan döntéseket hozni, amelyek az egészségedet és az alakodat támogatják! Ne aggódj, eláruljuk, mit kell tenned!

6:00: Ébredés után igyál meg egy nagy pohár vizet, ami előkészíti odabent a terepet, és remekül hidratál. Készíts elő egy proteinben és szénhidrátban gazdag reggelit: mondjuk egy pépesített banánból és proteinporból készült palacsintát!


7:00: Végezz el otthon pár tornagyakorlatot, vagy menj le futni, ha pedig több időd van, irány az edzőterem.


8:00: Vegyél egy kényeztető zuhanyt vagy fürdőt.


9:00: Munkába menet mindenképpen szerezz be egy nagy palack ásványvizet, vagy az irodába megérkezve az első dolgod legyen feltölteni az üres kulcsodat.


10:00: Kapj be valamit uzsonnára! Jöhet pár szem mandula, esetleg két-három szelet puffasztott rizs.


11:00: Írd le egy papírra, mennyit ettél eddig a nap folyamán, és mit sportoltál.


12:00: Sétálj 5-10 percet ebéd előtt, vagy nyújtsd meg az izmaidat.


13:00: Jöhet az egészséges ebéd! A hal/csirke/pulyka tökéletes választás egy nagy adag zöldséggel kiegészítve.


14:00: Tarts egy kis szünetet a munkában, sétálj újra 10 percet, vagy végezz el pár guggolást.


15:00: Jöhet az uzsonna? Mindenképpen maradjon 150 kcal alatt, például egy natúr joghurt vagy friss gyümölcs.


16:00: Kortyolj el egy csésze zöld teát. Egy kis lendületet ad a nap hátralévő részéhez, és felpörgeti az anyagcserédet is.


17:00: Sétálj haza munkából, vagy bringázz, esetleg kocogj egyet!


18:00: Készíts vagy fogyassz el egy diétás vacsorát. Grillezz mondjuk lazacot, hozzá készíts friss avokádós salátát egy kis vadrizzsel.


19:00: Fogmosás vagy zuhanyzás közben végezd el ezt a szuperegyszerű vádli gyakorlatot: állj lábujjhegyre 4X10-szer.


20:00: Ülj egy kicsit relaxálni a kanapéra, és nézd meg a kedvenc filmedet. Végezz el néhány nyújtógyakorlatot is.


21:00: Készítsd össze a holnap reggeli edzőcuccodat, majd ugorj a pizsamádba!


22:00: Irány az ágy, hogy

holnap kipihenten és üdén ébredhess!
A hét gazdikeresője: Kalán néni

Kalánka egy rövid lábú, vicces fülű, hihetetlenül humoros személyiségű tacskó keverék szuka, aki ugyan valahol tíz év körül van, de viselkedése és egészségi állapota alapján egy középkorú kutyával is bátran versenyre kelhet. Kalánka lakáshoz szokott, autózni tud és mindenkivel nagyon barátságos.

Az inspiráció, amit kerestél! Íme, a 10 legszebb manikűr esküvőre (nem csak menyasszonyoknak)

Valami geometrikus, valami csillogó, valami minimalista, valami virágos...

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!