Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Proteinbakik, amiket a legtöbben elkövetnek

Europress
Proteinbakik, amiket a legtöbben elkövetnek
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Ha a bikinialakodon dolgozol, biztosan odafigyelsz arra, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét fogyassz. De talán ezeket a bakikat még te is elköveted:

Edzés után szénhidrátmentes fehérjeturmixot iszol:
Egy kemény tréning után az izmaidnak szüksége van arra, hogy proteinnel tápláld őket. Ám ez akkor nem sikerül, ha 0 g szénhidrát mellett juttatod be, ugyanis a szénhidrát segítségével jutnak el az izmokhoz az aminosavak. Szóval mindenképpen olyan terméket válassz, ami tartalmaz minimális mennyiséget belőlük is!


Nem eszel minden étkezésnél fehérjét:
Talán ahogy a legtöbb nő, így te is este fogyasztasz proteint, és maximum még ebédnél. A lehető legjobb lenne, ha 20-30 g fehérjét minden egyes étkezésnél ennél a megfelelő hatás érdekében.


Csak egyféle forrásból juttatod be:
Nagyon fontos, hogy az étkezésekkor mind a 9 fontos aminosavat bejuttasd a szervezetedbe. Ráadásul minden proteintartalmú ételben más vitaminok és ásványi anyagok vannak, ezért ne csak csirkemellet és fehérjeturmixot fogyassz. Egyél halat, vörös húst, hüvelyeseket, tofut és magokat is!

Ha most előfizetsz, akkor te már biztosan kézhez kapod a májusi lapszámot a JOY-kuponokkal!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!