Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

Így csökkentsd az étvágyadat sporttal

Europress
Így csökkentsd az étvágyadat sporttal
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Sok lány gondolja, hogy az edzés és táplálkozás két külön dolog, holott teljesen összefüggnek. Az egyik támogatja a másik hatását, ráadásul új tanulmányok bizonyítják, hogy a sporttal szuperül csökkentheted az étvágyadat. De hogyan?

1) Válassz olyan mozgásformát, amit szeretsz! Ugyanis, ha kényszernek érzed a sportot, tudat alatt édességekkel próbálod jutalmazni magad, állítja egy 2014-es kutatás. De ha szórakozásnak éled meg, elegendő boldogsághormont termel a szervezeted, és nem lesz szükséged sütire!



2) Igyál sok vizet! Mivel az agyban egy helyre futnak össze az éhség és szomjúság jelei, könnyedén túleheted magad, ha dehidratált a szervezeted. Ráadásul, ha az edzés közben kiizzadod azt a kevés folyadékot, amit bevittél, utána farkaséhség törhet rád. Mindig igyál folyamatosan tréning közben, és előtte is tankolj fel, hogy elkerüld ezt!



3) Kapj be valamit edzés előtt! Ha eszel egy kis müzli- vagy energiaszeletet, esetleg egy fél banánt mozgás előtt, nem érzel utána késztetést, hogy elfogyassz egy nagy tábla csokit!


Ugye, beveted ezeket a trükköket?

A hét gazdikeresője: Kalán néni

Kalánka egy rövid lábú, vicces fülű, hihetetlenül humoros személyiségű tacskó keverék szuka, aki ugyan valahol tíz év körül van, de viselkedése és egészségi állapota alapján egy középkorú kutyával is bátran versenyre kelhet. Kalánka lakáshoz szokott, autózni tud és mindenkivel nagyon barátságos.

Az inspiráció, amit kerestél! Íme, a 10 legszebb manikűr esküvőre (nem csak menyasszonyoknak)

Valami geometrikus, valami csillogó, valami minimalista, valami virágos...

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!