Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

3 tipp a lapos és feszes hasért

Europress
3 tipp a lapos és feszes hasért
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
A rengeteg edzés és diéta mellett most adunk három tippet arra, hogyan tehetsz még többet a lapos és feszes hasért!

1) Ne stresszelj!
Minél többet parázol a dolgokon, annál magasabb lesz a szervezetedben a kortizol nevű stresszhormon szintje. Ennek következtében pedig megindul a zsírraktározás a hasad környékén. Hogy ezt elkerüld, iktass be minden reggel egy kis meditációt, sportolj rendszeresen, és napközben is ugorj ki munkából sétálni legalább 5 percre.


2) Kattanj rá a zabkására!
Fontos, hogy olyan ételeket fogyassz (főként reggel), amelyek magas rosttartalommal rendelkeznek, nem puffasztanak, és lassan emelik meg a várcukorszintedet. A megszokott reggelidet cseréld le vízben főtt zabpehelyre áfonyával megszórva. Ez serkenti az emésztésedet, a gyümölcsben lévő antioxidáns pedig segít legyűrni a hasi zsírpárnákat.



3) Koncentrálj az ivásra!
Minden reggel kortyolj el egy nagy pohár citromos vizet, ezzel beindíthatod a zsírégetési és méregtelenítési folyamatokat. Ha szeretnéd fokozni a hatást, dobhatsz bele gyömbért vagy mentát is.


Ha szeretnél gyorsan ledobni pár kilót, próbáld meg a Turbó Diétát is!

Őrülten szenved Istenes Bence – és el is árulta, mitől…

Istenes Bence épp a Fülöp-szigeteken forgat, és egyre nehezebben viseli a dolgot.

Csak egy igazi Disney-profi tudja, ezek az ételek melyik filmben szerepeltek! Teszteld magad!

Biztos vagy benne, hogy elégszer láttad a kedvenc Disney-filmjeidet?

Fizess elő a Joyra! 3 lapszám 1485 Ft helyett 999 Ft!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!