Egyesek kiborultak, mások imádják: szőrös nők borzolják a kedélyeket ebben a borotvareklámban
Nem elég, ha egy kampány szimplán csak jó, az sem árt, ha különleges, és felülír sok eddig megszokott dolgot.
A hírességek ma már könnyen kaphatók egy-egy kampányra, így a szemünk is hozzászokott ahhoz, hogy a menő termékeket kedvenceinkkel reklámozzák, ahogy a tökéletesre retusált modelleken se akadunk már fent. A kocka viszont fordulni látszik, és nem csak a striák és a narancsbőr kap egyre nagyobb figyelmet, hanem a szőr is.
Ezek a lépések pedig egyre több őszinte fotót jelentenek, így végre nem a tökéletességet dörgölik az orrunk alá, hanem azt a természetes szépséget, amiről hajlamosak vagyunk elfeledkezni. Elég csak egy pillantást vetned az amerikai Billie, Red, White and Do You kampányképeire...
A szőr téma mindig is kínosabb vizeken evezett, ha fotókról volt szó, és a Billie ezt az "ezer éves átkot" próbálja most egy életre feloldani azzal, hogy úgy reklámozza borotváit, ahogy eddig még senki sem - a női test természetes bájával, és annak minden látható szőrszálával együtt...