Joy NowJoy Now

Ez történik most velünk, Joyosokkal

Még több bejegyzés mutatása

Csatlakozz hozzánk a viberen!
#Joy Facebook

8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!

Europress
8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Eleged van abból, hogy folyamatosan fáradtan ébredsz fel, mintha nem is aludtál volna? Segítünk!

A legtöbb ember csak nagyjából 6 órát alszik hétköznaponként, és azt is úgy teszi, hogy nem tudja rendesen kipihenni magát. Pedig már a mennyiség sem elég ahhoz, hogy a legjobbat hozhasd ki magadból, így ha csak ennyire van időd, legalább a minőségen kellene javítani. Olyan trükköket lestünk el Arianna Huffingtontól, melyek segítségével pihentetőbb lehet az alvás!

1. Kerüld a túl intenzív ételeket

Alvás előtt pár órával már ne egyél fűszeres ételeket, de az a legjobb, ha alvás előtt 2-3 órával már egyáltalán nem eszel. Kerüld ugyanakkor ebben az időszakban az alkoholos, cukros italokat, kávét. Helyettük fogyassz kamillateát, meleg tejet, vagy kókusztejet.

2. Hagyd a telefonod egy másik szobában.

Harminc perccel alvás előtt már tedd el a telefonodat, leginkább egy másik szobába, és innentől csak olvass e-bookot vagy hagyományos könyvet, teljesen mindegy - a lényeg, hogy a telefon fénye és állandóan felvillanó információi ne stimulálják az éberségedet.

3. Hűvösebb háló

Sose legyen a hálószobád hőmérséklete túl magas, mert abban nem tudsz jól aludni. Az optimális olyan 20-21 fok, ennél ne tekerd feljebb a fűtést éjszakára.

4. Pizsamában aludj

Ne feküdj le aludni abban, amiben nappal is voltál. Ez összezavarja az agyadat, ami azt hiheti, továbbra is aktív szeretnél lenni. Szerezz be megfelelő alvós ruhákat, amiket csak arra használsz.

Fizess elő a Joy-ra, a felét mi fizetjük!

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!