A nap cikke

Végre kiderült az igazság: ezért maradt el Berki Krisztián és Pamela esküvője!

Meglepő magyarázatot adott a történtekre Berki Krisztián.

Még több olvasnivaló

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Gal Gadot a hétköznapokban is Csodanő! Nagyon édes dolgot tett egy fiatal rajongójával

Egyre nagyobb a baj? Aggasztó hírek kaptak szárnyra Beckhamék házasságáról

Milyen fess 4 éves! György herceg szülinapi portréjától nem lehet nem elolvadni

9 életlecke, amiről sokan azt kívánják, bárcsak megtanulhatták volna korábban

10 dolog, amit csak azok érthetnek, akik világ életükben belenyúltak a frissen festett körömlakkjukba

Látnod kell: Ez 2017 kedvenc ruhája!

8 nő elárulja, hogy mi volt az a bók, ami megváltoztatta az életét

8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!

Europress
8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Eleged van abból, hogy folyamatosan fáradtan ébredsz fel, mintha nem is aludtál volna? Segítünk!

A legtöbb ember csak nagyjából 6 órát alszik hétköznaponként, és azt is úgy teszi, hogy nem tudja rendesen kipihenni magát. Pedig már a mennyiség sem elég ahhoz, hogy a legjobbat hozhasd ki magadból, így ha csak ennyire van időd, legalább a minőségen kellene javítani. Olyan trükköket lestünk el Arianna Huffingtontól, melyek segítségével pihentetőbb lehet az alvás!

1. Kerüld a túl intenzív ételeket

Alvás előtt pár órával már ne egyél fűszeres ételeket, de az a legjobb, ha alvás előtt 2-3 órával már egyáltalán nem eszel. Kerüld ugyanakkor ebben az időszakban az alkoholos, cukros italokat, kávét. Helyettük fogyassz kamillateát, meleg tejet, vagy kókusztejet.

2. Hagyd a telefonod egy másik szobában.

Harminc perccel alvás előtt már tedd el a telefonodat, leginkább egy másik szobába, és innentől csak olvass e-bookot vagy hagyományos könyvet, teljesen mindegy - a lényeg, hogy a telefon fénye és állandóan felvillanó információi ne stimulálják az éberségedet.

3. Hűvösebb háló

Sose legyen a hálószobád hőmérséklete túl magas, mert abban nem tudsz jól aludni. Az optimális olyan 20-21 fok, ennél ne tekerd feljebb a fűtést éjszakára.

4. Pizsamában aludj

Ne feküdj le aludni abban, amiben nappal is voltál. Ez összezavarja az agyadat, ami azt hiheti, továbbra is aktív szeretnél lenni. Szerezz be megfelelő alvós ruhákat, amiket csak arra használsz.

Állati tudni valók, avagy ezeket tudnod kell, ha állatbarát vagy!

Hallottál már az önkiszolgáló kutyamosdóról? Netán arról, hogy ha a kutyus séta közben megáll füvet rágcsálni, azt gyakorlatilag ilyenkor gyógynövényként fogyasztja?

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Modern korunk ezer és egy depresszióra hajlamosító dolgot hordoz magában!

Bye-bye vetkőzős fiúk! – Egy chippendale-tánc margójára

Az olajos testű Istenek tánca nem mindenkinek szórakoztató. Van, aki ezt egyenesen megalázónak tartja.

5 elviselhetetlen embertípus – egy pillanat, lehet, hogy én is közéjük tartozom?

Mindenkinek megvannak a „mumusai” – otthon és a munkahelyen is. Olyan emberek, akiket nem értünk, akiknek mindennapi működése zavaróan, furán hat. Minden kategorizálás óhatatlanul egyszerűsít, mi most mégis próbát teszünk, és egy pszichológiai elmélet alapján – kissé karikírozva – bemutatunk néhány ismerős „nehéz ember” típust. Öveket becsatolni! Lehet, hogy magadra ismersz? Csigás Zoltán írása

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!