A nap cikke

Végre kiderült az igazság: ezért maradt el Berki Krisztián és Pamela esküvője!

Meglepő magyarázatot adott a történtekre Berki Krisztián.

Még több olvasnivaló

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Gal Gadot a hétköznapokban is Csodanő! Nagyon édes dolgot tett egy fiatal rajongójával

Egyre nagyobb a baj? Aggasztó hírek kaptak szárnyra Beckhamék házasságáról

Milyen fess 4 éves! György herceg szülinapi portréjától nem lehet nem elolvadni

9 életlecke, amiről sokan azt kívánják, bárcsak megtanulhatták volna korábban

10 dolog, amit csak azok érthetnek, akik világ életükben belenyúltak a frissen festett körömlakkjukba

Látnod kell: Ez 2017 kedvenc ruhája!

8 nő elárulja, hogy mi volt az a bók, ami megváltoztatta az életét

Tényleg azért eszünk, mert unatkozunk?

Tényleg azért eszünk, mert unatkozunk?
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Bizony! Viszont jó hír: most, hogy tudod, már tehetsz ellene!

A brit Lancashire Egyetem kutatása azt találta, hogy amikor az agyunk nem kap elég ingert, akkor unatkozni kezdünk. Egészen pontosan csökken a szervezetünk dopaminszintje, mely az agy jutalom- és örömközpontot irányítja. És mivel az evés megemeli a dopaminszintet, rögtön a nasizás jut eszünkbe megoldásként.
Azért szeretjük az ilyen kutatásokat, mert minél jobban ismerjük testünk működését, annál könnyebben tudunk változtatni káros szokásainkon.

Listába szedtük, mit tehetsz, ha legközelebb elönt az unalom érzése:

Győződj meg róla, hogy éhes vagy-e!

Nem szeretnénk rögtön kizárni, mert attól, hogy unatkozol, éhes is lehetsz. Ha valóban az vagy, és a főétkezés ideje még nem jött el, rágcsálj diót! Csodákat tesz az aggyal: fokozza a kognitív és motoros funkciók működését is.

Mozogj egy kicsit!

Az edzés (még ha csak azt is jelentse, hogy körbesétálod a háztömböt) elönti az agyadat új inspirációval. Egy másik 7 dolog, amit tudnod kell az arctisztításról

Meditálj!

Ha teheted, szánd ezeket az ihlettelen perceket elmélyülésre. Figyelj a légzésedre, próbálj meditálni, több kutatás is bizonyította már, hogy a különböző mindfulness technikák segítenek összpontosítani.

Csukd be a Facebookot!

Mind bűnösek vagyunk abban, hogy az unalmat a különböző közösségi média hírfolyamainak pörgetésével igyekszünk elűzni. No de bevált ez valaha? Sajnos azt nézni, hogy más mit csinál, nem tesz aktívabbá bennünket, ami azt illeti, rossz hatással van a személyiségünkre és károsan hat az önálló gondolkozásra.

Barátság agyi extrákkal

A Mitchigan Egyetem kutatása azt találta, hogy egy baráti beszélgetés javítja a kognitív funkciókat és a problémamegoldó képességet. Persze nem udvarias csevegésre gondolunk, hanem egy barátságos párbeszédre valakivel, akit kedvelsz, aki iránt érdeklődsz.

gif

Kerüld el az unalomevést!


Van valamilyen bevált módszered az unalom elűzésére?
Állati tudni valók, avagy ezeket tudnod kell, ha állatbarát vagy!

Hallottál már az önkiszolgáló kutyamosdóról? Netán arról, hogy ha a kutyus séta közben megáll füvet rágcsálni, azt gyakorlatilag ilyenkor gyógynövényként fogyasztja?

Azta! Az Instagramnak nagy szerepe van a fiatalkori depresszió kialakulásában

Modern korunk ezer és egy depresszióra hajlamosító dolgot hordoz magában!

Bye-bye vetkőzős fiúk! – Egy chippendale-tánc margójára

Az olajos testű Istenek tánca nem mindenkinek szórakoztató. Van, aki ezt egyenesen megalázónak tartja.

5 elviselhetetlen embertípus – egy pillanat, lehet, hogy én is közéjük tartozom?

Mindenkinek megvannak a „mumusai” – otthon és a munkahelyen is. Olyan emberek, akiket nem értünk, akiknek mindennapi működése zavaróan, furán hat. Minden kategorizálás óhatatlanul egyszerűsít, mi most mégis próbát teszünk, és egy pszichológiai elmélet alapján – kissé karikírozva – bemutatunk néhány ismerős „nehéz ember” típust. Öveket becsatolni! Lehet, hogy magadra ismersz? Csigás Zoltán írása

Hűsítő nyári árral várunk! Több mint 40 % kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 1770 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!