A nap cikke

Elolvadsz, ha meglátod a Válótársak új szereplőit

Nagyon várod már az új évadot?

Még több olvasnivaló

Itt az első előzetes a Micimackó élőszereplős változatáról

BRÉKING: Kiderült Beyoncé ikreinek neve

5 tipp, hogy magabiztosabban érezd magad a konditeremben

Te tudod, mi történik, ha 4 évig nem dobod ki a szemetet? Megmutatjuk!

Micsoda szobák, micsoda színkavalkád! Erről a lakásról beszél most az internet népe

A tudósok kiderítették, mitől őszülhetsz meg fiatalon

Elakadt a lélegzetünk! Emma Watson virágos ruhájában karcsúbb, mint valaha

Elolvadsz! Bruno Mars gyerekkori fotója felrobbanatotta a cukiságbombát,

Megújult a SPAR kommunikációja

Megújult a SPAR kommunikációja
Facebook
Viber
Twitter
Pinterest
Előfizetek
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.

A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne. Két új reklámfilm is készült, a hónap végén jelennek meg a közterületi reklámok, az instore megjelenések pedig a SPAR Csoport üzleteiben erősítik a kampány üzenetét.

A Magyarországon immár 26 éve stabilan jelenlévő SPAR folyamatosan figyeli a fogyasztói igényeket, és ezek alapján az idei kommunikációban a márkát a kezdetektől stabilan jellemző legmarkánsabb értékéhez nyúl vissza, így kerül a fókuszba a minőség, mint a vásárlók egyik legfőbb elvárása, illetve a vállalat egyik legfontosabb értéke.

Kép

A kampány egészének alapját a SPAR meghatározó üzletpolitikája jelenti: minőségi szolgáltatások, minőségi termékek és minőségi vásárlói élmény. Az élet nagy pillanatai, az összetartozás fontossága és természetesen maga a SPAR-minőség, mint fő üzenet jelenik meg az üzletlánc vadonatúj kampányában.

„A tavalyi 25. éves reklámkampányunk rendkívül sikeres és eredményes volt, így nehéz feladatnak bizonyult az idei évi koncepció megalkotása. Maga az alkotó folyamat, melynek során ez az új irány kikristályosodott, remek csapatmunkát hozott magával. A team minden tagja kreativitással fordult a márka felé, házon belül és ügynökségi vonalon is. Amire pedig a legbüszkébbek vagyunk, az maga a végeredmény, amit üdítő színfoltnak érzünk a hazai kiskereskedelmi reklámok között. Bízunk benne, hogy a fogyasztók is olyan szeretettel fogadják majd, mint amivel készítettük” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A minőség nemcsak a kommunikációban, hanem a megjelenítésben és a kivitelezésben is helyet kapott. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen „minőség. szeretem” kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszervásárlásban is.

A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejárati kapu felületek, polczászlók, szórólapok és az áruházakban óriástáblákkal is találkoznak majd a vásárlók. A kampány elemei a későbbiekben a budapesti metrókocsikra, a mozgólépcsők melletti plakátokra és a Combino villamosokra is felkerülnek. Az épülethálón megjelenő reklámban – Budapesten a Bocskai úton, az Allee közelében – a szív motívum a SPAR innovatív megoldások iránti elkötelezettségének jegyében ledes világítással elevenedik majd meg.

Az arculatváltás stratégiai tervéért, koncepciójáért és teljes lebonyolításáért a SPICE Communication felel.

A hét gazdikeresője: csodaszép Zeusz, a kis labimix

Zeusz 8 hónapos tűzről pattant, kedves, lelkes labimix fiú! Várja az álomgazdit, aki nem adja le pár hónap múlva egy menhelyre, ahogy eredeti gazdái megtették.

Napi horoszkóp június 24.: a Nyilasok elég bátrak, hogy kilépjenek egy bizonyos helyzetből, a Halaknak a siker érdekében taktikát kell változtatniuk

Hétvégén sem érdemes kihagynod a horoszkópodat, mert mára is izgalmas üzeneteket tartogatnak a csillagok!

Mindenki kiakadt Khloé Kardashian szettjén: Szerinted durva?

Kevésen múlt, hogy nem tiltotta le az Instagram.

Fizess elő 1 évre a JOY-ra 40% kedvezménnyel!

Csak 3600 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!